Producers/schrijvers moeten juist niet naar de fans luisteren, dan krijg je achterlijke dingen als seizoen 3 & 4 van Prison Break. Sommige formats van series zijn er gewoon niet voor gemaakt om tig seizoenen te draaien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:06 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ja, ze moeten echt meer naar de echte fans gaan luisteren want op deze manier gaan er zo veel goede series verloren.
Burn Notice heb ik een tijdje gekeken maar vind ik persoonlijk niet zo leuk.
Kijk tegenwoordig Dexter en Californication.
En heb 3 afleveringen gezien van een nieuwe serie genaamd V.
Daar zijn nu 3 episodes van en er komt er nog 1 dit jaar maar wat daar verder de bedoeling van is weet ik niet.
[ afbeelding ]
Prison Break ging inderdaad veel te lang door maar andere series zoals Terminator:TSCC kon nog veel langer doorgaan maar ze zijn gestopt omdat ze het blijkbaar te weinig kijkcijfers opleverde.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:12 schreef Joppy het volgende:
[..]
Producers/schrijvers moeten juist niet naar de fans luisteren, dan krijg je achterlijke dingen als seizoen 3 & 4 van Prison Break. Sommige formats van series zijn er gewoon niet voor gemaakt om tig seizoenen te draaien.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Och ik kijk het nog wel maar vind het steeds debieler worden. Mensen die niet begrijpen dat ze krachten hebben, vooral het laatste seizoen.Laatste seizoen is inderdaad minder, omdat het gewoon niet helemaal meer klopt. Eerste seizoenen had je meer zoiets van OMG WTF IDD!! nu niet meer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan nog ...!
Ze hebben alleen seizoen 1 gekocht volgens mij...quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:24 schreef ynuhh het volgende:
Ik baal wel dat Dexter alweer gestopt is. Ik heb er maar 2 weken van kunnen genieten.
Blijft het hier eigenlijk bij? Of wordt het binnenkort weer op Ned3 uitgezonden?
Rebecca Simmons uit de laatste afleveringquote:
Lang leve de uitvinding van het internet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:24 schreef ynuhh het volgende:
Ik baal wel dat Dexter alweer gestopt is. Ik heb er maar 2 weken van kunnen genieten.
Blijft het hier eigenlijk bij? Of wordt het binnenkort weer op Ned3 uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |