same here.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef Drinky het volgende:
herkenbare klacht, heb zo een week verneukt aan that 70's show
Fireflyquote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef jn01 het volgende:
Nog lulliger is het als je alle seizoenen gekeken hebt, en wacht op het volgende seizoen wat nooit komt. (Las Vegas)
Een soort van afkickverschijnsel?quote:Op maandag 23 november 2009 23:27 schreef deepart het volgende:
Herkenbaar, ik val altijd in een leegte als ik een aantal seizoenen van een serie in een hele korte tijd heb gekeken en het over is.
Dat heb ik precies zo. Eerste 3 seizoenen absoluut top, veel aandacht voor de personages, de relaties het verhaal. Seizoen 4 & 5 zijn veel sneller, dus minder aandacht voor de details, plus te veel bovennatuurlijke shit.quote:Op zondag 22 november 2009 21:00 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Hmm, voor mij was het precies andersom. Ik vond seizoen 1, 2 en 3 van Lost supergoed, maar 4 en 5 vallen me enorm tegen..
The Wire zou ik direct deleten als ik jou was. WAARDELOOSquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nog wel een aantal series op de harde schijf staan:
The Wire
The Shield
Six Feet Under
Oz
Waar mee beginnen?
Terminator: The Sarah Connor Chronicles.quote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef jn01 het volgende:
Nog lulliger is het als je alle seizoenen gekeken hebt, en wacht op het volgende seizoen wat nooit komt. (Las Vegas)
Haha ja een soort vanquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een soort van afkickverschijnsel?
Tsss......quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
The Wire zou ik direct deleten als ik jou was. WAARDELOOS
dat gebeurt zo vaak ondanks de harde kern fanbase, denk aan reaper (2 seizoenen), traveler (maar 10afleveringen of zo) en als ik ff verder zou willen zoeken, kan ik er vast nog meer vinden, maar ik volg ook een lijst met series..... house, castle, himym, big bang theory, gary unmarried, modern family, smallville, flashforward, merlin, burn notice en dan vergeet ik er vast nog wel wat,. Hierdoor elke week genoeg te kijken en zit je niet met het probleem dat je steeds lang moet wachten, zijn er elke dag wel een paar op. En tijdens de zomerstop zoek ik altijd gewoon weer een nieuwequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:03 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Terminator: The Sarah Connor Chronicles.![]()
Geweldige serie maar gestopt omdat er zogenaamd te weinig mensen zouden kijken.
Je wilt niet weten hoe groot die fanbase is en hoeveel actie ze al wel niet ondernomen hebben om het terug op TV te krijgen.
sterker nog prison break had maar 7 afleveringen moeten worden of zo....quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Had ik ook met Prison Break seizoen 1. Echt enorm spannend, je wil het blijven kijken. De ene aflevering na de andere. Maar na het eerste seizoen ging het echt bergafwaarts. Die serie was duidelijk maar geschreven voor 1 seizoen.
24 had ik ook wel genoeg van na een paar seizoenen. Geweldig spannend eerst, maar daarna lijkt het allemaal zo enorm op elkaar. Elk seizoen weer hetzelfde gedoe.
O,ja die staat ook nog op de harde schijf. Moet eerst Dexter nog afkijken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:37 schreef RaXz het volgende:
Corleone: Il Capo dei capi
Een van de beste miniserie die ik tot nu toe heb gezien, de afleveringen vlogen voorbij.![]()
Och ik kijk het nog wel maar vind het steeds debieler worden. Mensen die niet begrijpen dat ze krachten hebben, vooral het laatste seizoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Trommeldaris op 24-11-2009 14:20:38 ]Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
Ja, ze moeten echt meer naar de echte fans gaan luisteren want op deze manier gaan er zo veel goede series verloren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:26 schreef svk1985 het volgende:
[..]
dat gebeurt zo vaak ondanks de harde kern fanbase, denk aan reaper (2 seizoenen), traveler (maar 10afleveringen of zo) en als ik ff verder zou willen zoeken, kan ik er vast nog meer vinden, maar ik volg ook een lijst met series..... house, castle, himym, big bang theory, gary unmarried, modern family, smallville, flashforward, merlin, burn notice en dan vergeet ik er vast nog wel wat,. Hierdoor elke week genoeg te kijken en zit je niet met het probleem dat je steeds lang moet wachten, zijn er elke dag wel een paar op. En tijdens de zomerstop zoek ik altijd gewoon weer een nieuwe
gezien alle bovenstaande verhalen toch maar misschien beginnen aan heroes, lost en dexter....
zit ik weer gebeiteld voor de komende winter en zomer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |