De Las Vegas die ik kijk met o.a Josh Duhamel en Vannessa Marcil heeft maar 5 seizoenen en ja ze hebben een open einde gelaten omdat het werd gecanceld volgens mijquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Las vegas kijken t/m seizoen 5, niet aan seizoen 6 beginnen, daar wordt je namelijk ook in meegesleurd, alleen aangezien die serie er plots mee stopte is er niet echt een 'einde'je eindigt midden in een seizoen bij seizoen 6, klopt geen kut van, echt verkankerd
Ozquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nog wel een aantal series op de harde schijf staan:
The Wire
The Shield
Six Feet Under
Oz
Waar mee beginnen?
Dexter zit al in seizoen 4 en seizoen 4 is echt héél tof.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik denk dat dit met Dexter ook het geval zal zijn.
Hmm, voor mij was het precies andersom. Ik vond seizoen 1, 2 en 3 van Lost supergoed, maar 4 en 5 vallen me enorm tegen..quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Seizoen 1 moet je meer als intro zien en het 2e seizoenshelft is volgens mij ook veel beter.![]()
Seizoen 2 is gewoon super goed
Seizoen 3 is weer matig (Behalve de vele oneliners van Sawyer)
Seizoen 4 is ubervet
Seizoen 5 is gewoon het beste wat je je maar ik kan denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeuwig zonde inderdaad dat ze die serie niet hebben doorgezet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef classpc het volgende:
Als je nog ff een serie tussendoor wilt zien dan is John Doe wel tof. Ondanks dat die wat ouder is en maar één seizoen heeft
En wat ik verder nog wou zeggen dat weet ik niet meer
Usenet.quote:Op maandag 23 november 2009 17:29 schreef Dark_Prince het volgende:
Ga Weeds kijken. De eerste 3 seizoenen zijn echt
Blu-ray rips staan nog op Usenet
hmm ja, constant met full speed downloaden is idd een stuk slechter dan hopen op een zooitje seeds en verplicht moeten uploaden ;')quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |