2 and a half menquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef deckardcaine het volgende:
Dit had ik dus met 2 and a half men..
Ben echt verslaafd aan die serie.
Schijnt dat het beter wordt naarmate de seizoenen vorderen toch? Ik ben toen maar tot S01E08 gekomen ofzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef tralalala het volgende:
Lost is nog tig keer verslavender.
Ik heb alle afleveringen al 2 keer gezien en seizoen 1 en 2 zelfs 3 keer.![]()
Lost heb ik geprobeerd, maar ben na 4 afleveringen gekapt. Het kwam mij echt te langzaam op gang.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef tralalala het volgende:
Lost is nog tig keer verslavender.
Ik heb alle afleveringen al 2 keer gezien en seizoen 1 en 2 zelfs 3 keer.![]()
Ik denk dat dit met Dexter ook het geval zal zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Had ik ook met Prison Break seizoen 1. Echt enorm spannend, je wil het blijven kijken. De ene aflevering na de andere. Maar na het eerste seizoen ging het echt bergafwaarts. Die serie was duidelijk maar geschreven voor 1 seizoen.
24 had ik ook wel genoeg van na een paar seizoenen. Geweldig spannend eerst, maar daarna lijkt het allemaal zo enorm op elkaar. Elk seizoen weer hetzelfde gedoe.
Seizoen 1 moet je meer als intro zien en het 2e seizoenshelft is volgens mij ook veel beter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:23 schreef boskameel het volgende:
[..]
Schijnt dat het beter wordt naarmate de seizoenen vorderen toch? Ik ben toen maar tot S01E08 gekomen ofzo.
Eins!! Keek het al toen de eerste aflevering net uit wasquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:37 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik hoor hier niemand de allerbeste serie ooit noemen: The Sopranos Glee!!!!!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
dat had ik met de sopranos, meesterlijke serie
quote:Ik hoor hier niemand de allerbeste serie ooit noemen: The Sopranos!!!!!
Las vegas kijken t/m seizoen 5, niet aan seizoen 6 beginnen, daar wordt je namelijk ook in meegesleurd, alleen aangezien die serie er plots mee stopte is er niet echt een 'einde'quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef MervinMinky het volgende:
Dit probleem heb ik ookseries die ik nu al allemaal gezien heb en nog kijk:
- South Park
- Family Guy
- Miami Ink
- Two And a Half Men
- Las Vegas
- How I Met Your Mother
- My Name Is Earl
- Off Centre
- That '70s Show
- Viva La Bam
- Two Guys and a Girl