Waar kan ik het beste zoeken dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef Dennis101 het volgende:
17 is juist een ideale leeftijd voor een vakantiebaan. Of je zoekt verkeerd, of je bent dan te laat begonnen waarschijnlijk. Horeca, supermarkten en dat soort dingen zoeken genoeg mensen zomers.
Ja ik weet toch niet waar je woont, maar die dingen ik zeg, horeca, warenhuizen, supermarkten, bouwmarkten, elk bedrijf wat in de zoemer (of eerder) werknemers zoekt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:48 schreef Personan het volgende:
[..]
Waar kan ik het beste zoeken dan?
En ik merk dat veel 18+ banen om diplomas vragen, en aangezien ik nog niet eens een VMBO diploma heb kan ik pas solliciteren nadat ik mijn havo diploma heb? (Dus weer eind mei?)
25 euro schoon per dag?quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:47 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik word altijd voor juni gebeld begin meiAls je echt veel tijd over hebt en je wilt een LEUKE baan (25 per dag schoon) ga dan op festival de Parade werken, is meestal van juni tm augustus, enige voorwaarde is dat je je eigen tent/carvan mee moet nemen
8 uur per dag voor een bijbaan icm iemand die een vmbo diploma bezit, dat is iets te optimistisch.quote:Op zondag 22 november 2009 18:40 schreef Butterfly91 het volgende:
De genoemde dingen als supermarkt, warenhuis, horeca etc. en je inschrijven bij een uitzendbureau. Ze hebben daar ook wel redelijk wat baantjes waar je geen diploma voor nodig hebt.
April/mei is wel een mooie tijd om te beginnen met het zoeken (hoewel 'hoe eerder hoe beter' eigenlijk beter is)
Voor ¤25 per dag zou ik niet gaan werken. Dat heb je met een beetje bijbaan in 2 a 3 uurtjes verdiend, en dan hoef je geen caravan/tent mee te nemen.
Maar 25 euro per dag is natuurlijk 3x niks. Zijn genoeg leuke baantjes te vinden die meer verdienenquote:Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef piepkuiken21 het volgende:
als je zou moeten kiezen tussen leuk werk en saai werk wat veel verdiend, is mijn keuze toch snel gemaakt (ik zou leuk werk kiezen)
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef Personan het volgende:
Vinden werkgevers het trouwens een probleem als je rond de 18 bent en geen eerdere werkervaring hebt?
Neuh, werkervaring is meestal niet zo relevant voor vakantiebaantjes... (behalve eventueel horeca, dan is het wel handig dat je er een beetje handigheid in hebt)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |