abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74894770
Hallo

Een aantal maanden geleden is het bedrijf waar ik werkte, failiet gegaan. Nu is heb ik nog vakantiegeld te goed en gaat UWV dat uitkeren. Dus ik vandaag bellen,

UWV: ja hallo goedemiddag
Leo: ja hallo, ik had een brief van jullie ontvangen en...
UWV: ja wat voor brief dan!
Leo: nou, ik krijg nog geld van jullie, bedrijf waar ik werkte is failiet gegaan
UWV: Meneer voordat we verder praten, graag uw naam en sofinummer
UWV: Sorry meneer kan geen gegevens vinden, belt u maandag maar terug!

Ze behandelen je echt als een stuk stront, ik hoef verdomme geen uitkering wil alleen mijn vakantiegeld waar ik recht op heb! UWV heeft mij notabene zelf een brief gestuurd en blijkbaar hebben ze dus hun eigen administratie niet op orde (ze weten van niks).


Klacht: klantonvriendelijke en onbeschofte medewerkers van het UWV
administratie blijkbaar niet op orde
UWV-tuig wat zich niet realiseert dat ze dankzij klanten zoals mij, een boterham kunnen verdienen
pi_74894815
WWB uitkeringen zijn sowieso te laag, ik kan niet eens een tweede auto betalen

UWV
pi_74894824
Misschien moet je dan ook je sofinummer opgeven? Als jij niet meer antwoord is dat toch logisch?
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 19:39:53 #4
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_74894849
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef mafkees01 het volgende:
Misschien moet je dan ook je sofinummer opgeven? Als jij niet meer antwoord is dat toch logisch?
Lezen is moeilijk he
F.K.A. SuperwormJim
pi_74894881
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Leonidas82 het volgende:
UWV-tuig wat zich niet realiseert dat ze dankzij klanten zoals mij, een boterham kunnen verdienen
Ja, ze zullen wat aan jou verdienen zeg
pi_74894920
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk he
In KLB mag dat
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:42:50 #7
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_74894951
Da's wel heel onbeschoft. Gewoon een klacht indienen.
How can I make this topic about me?
pi_74895319
Denken dat je bij het UWV 'klant' bent en dat UWV aan je 'verdient'.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:57:05 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_74895398
hoe onbeschoft, een klant begint tegen een telefonist te blaten over zijn probleem terwijl de telefonist niet eens weet wie hij is.

Royal Sadness, die mensen volgen een script, geef je gegevens op en het gaat allemal wat vlotter.

Net als bij Ziggo, mensen die hun postcode en huisnummer niet door wilden geven omdat ze bang waren voor rekeningen, omdat ze geen internet hadden Totaal gestoord
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_74896005
Haha, TS is arbeidsongeschikt!
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_74896102
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef RichCalibier het volgende:
Haha, TS is arbeidsongeschikt!
Oh kut nee, hij is er ook weer.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_74896130
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:14 schreef RichCalibier het volgende:
Haha, TS is arbeidsongeschikt!
Hoi
pi_74896242
zoals mij ?
pi_74904036
Les 1 i.v.m. het bellen naar bedrijven/instanties.
Als je een bedrijf belt om verder te informeren naar aanleiding van een brief die je van hen hebt ontvangen moet je de brief er altijd bij hebben, eerste wat ze vragen is een registratienummer, briefnummer, sofinummer etc. om je in hun systeem terug te vinden.

Einde les.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_74904072
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef sinadO het volgende:

[..]

Oh kut nee, hij is er ook weer.
Sorry .
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_74904575
hmm in tegenstelling van TS heb ik beter ervaringen met de telefonische service, ze vragen niet voor niets je bsn in te vullen.
Overigens heb ik wel slechte ervaringen met een werkcoaches, omdat ik maar 3 maanden WW kreeg (520 euro , verdiende 2,00 bruto per dag te veel om aanvullende WW te krijgen), wilden ze niets aanbieden qua cursussen ed. Nee ik kreeg doodleuk te horen dat ze me niet wilden helpen omdat ze zulke vacatures nooit hadden en of ik 11 november even een lijstje wilde sturen waar ik gesolliciteerd had.
ik heb via de telefoonservice moeten horen wat mijn rechten en plichten waren.
pi_74905652
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:41 schreef piepkuiken21 het volgende:
hmm in tegenstelling van TS heb ik beter ervaringen met de telefonische service, ze vragen niet voor niets je bsn in te vullen.
Overigens heb ik wel slechte ervaringen met een werkcoaches, omdat ik maar 3 maanden WW kreeg (520 euro , verdiende 2,00 bruto per dag te veel om aanvullende WW te krijgen), wilden ze niets aanbieden qua cursussen ed. Nee ik kreeg doodleuk te horen dat ze me niet wilden helpen omdat ze zulke vacatures nooit hadden en of ik 11 november even een lijstje wilde sturen waar ik gesolliciteerd had.
ik heb via de telefoonservice moeten horen wat mijn rechten en plichten waren.
Zulke vacatures? Wat doe jij dan??
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_74906887
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:07 schreef trovey het volgende:
Les 1 i.v.m. het bellen naar bedrijven/instanties.
Als je een bedrijf belt om verder te informeren naar aanleiding van een brief die je van hen hebt ontvangen moet je de brief er altijd bij hebben, eerste wat ze vragen is een registratienummer, briefnummer, sofinummer etc. om je in hun systeem terug te vinden.

Einde les.
Ik zit aan mijn scherm gekluisterd.. komt er nog een vervolg, of was dit het?
Da gao nie nou!
pi_74906889
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:36 schreef vigier het volgende:

[..]

Ik zit aan mijn scherm gekluisterd.. komt er nog een vervolg, of was dit het?
Ja we zijn pas bij les 1...
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_74906974
En is er al bekend wanneer de volgende les is? Of was dit een soort van lokkertje, en dat je voor de volgende les moet gaan betalen?
Da gao nie nou!
pi_74911760
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Pieter-utd het volgende:
WWB uitkeringen zijn sowieso te laag, ik kan niet eens een tweede auto betalen

UWV
WWB uitkeringen worden niet door het UWV uitgevoerd

En ga gewoon werken, kutpauper
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_74916274
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 08:17 schreef sinadO het volgende:

[..]

Zulke vacatures? Wat doe jij dan??
iets met lampen en speakers
pi_74964138
Homo.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_74964479
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
hoe onbeschoft, een klant begint tegen een telefonist te blaten over zijn probleem terwijl de telefonist niet eens weet wie hij is.

Royal Sadness, die mensen volgen een script, geef je gegevens op en het gaat allemal wat vlotter.

Net als bij Ziggo, mensen die hun postcode en huisnummer niet door wilden geven omdat ze bang waren voor rekeningen, omdat ze geen internet hadden Totaal gestoord
Nou inderdaad of mensen die aan de telefoon hun naam niet zeggen en dan nog verontwaardigd zijn dat je niet weet wie ze zijn.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74980562
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef vigier het volgende:
En is er al bekend wanneer de volgende les is? Of was dit een soort van lokkertje, en dat je voor de volgende les moet gaan betalen?
Uiteraard moet je betalen ....niets in het leven is gratis...dit was een lokkertje voor mijn online-cursus "Hoe ga ik om met instanties" . Bewezen succesvol om met al die lastige ambtenaren om te gaan.


OK, omdat jullie het zijn.... voor deze keer nog een les.

Les 2: Vraag naar de naam van de ambtenaar in kwestie als afspraken/toezeggingen worden gemaakt/gedaan zodat je tenminste weet wie je de volgende keer wat kunt verwijten als het afgesprokene niet doorgaat (en daar kun je bijna op rekenen ).

[ Bericht 11% gewijzigd door trovey op 25-11-2009 01:16:21 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')