quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef mafkees01 het volgende:
Misschien moet je dan ook je sofinummer opgeven? Als jij niet meer antwoord is dat toch logisch?
Ja, ze zullen wat aan jou verdienen zegquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:37 schreef Leonidas82 het volgende:
UWV-tuig wat zich niet realiseert dat ze dankzij klanten zoals mij, een boterham kunnen verdienen
Oh kut nee, hij is er ook weer.quote:
Sorryquote:
Zulke vacatures? Wat doe jij dan??quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:41 schreef piepkuiken21 het volgende:
hmm in tegenstelling van TS heb ik beter ervaringen met de telefonische service, ze vragen niet voor niets je bsn in te vullen.
Overigens heb ik wel slechte ervaringen met een werkcoaches, omdat ik maar 3 maanden WW kreeg (520 euro![]()
, verdiende 2,00 bruto per dag te veel om aanvullende WW te krijgen), wilden ze niets aanbieden qua cursussen ed. Nee ik kreeg doodleuk te horen dat ze me niet wilden helpen omdat ze zulke vacatures nooit hadden en of ik 11 november even een lijstje wilde sturen waar ik gesolliciteerd had.
ik heb via de telefoonservice moeten horen wat mijn rechten en plichten waren.
Ik zit aan mijn scherm gekluisterd.. komt er nog een vervolg, of was dit het?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:07 schreef trovey het volgende:
Les 1 i.v.m. het bellen naar bedrijven/instanties.
Als je een bedrijf belt om verder te informeren naar aanleiding van een brief die je van hen hebt ontvangen moet je de brief er altijd bij hebben, eerste wat ze vragen is een registratienummer, briefnummer, sofinummer etc. om je in hun systeem terug te vinden.
Einde les.
Ja we zijn pas bij les 1...quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:36 schreef vigier het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn scherm gekluisterd.. komt er nog een vervolg, of was dit het?
WWB uitkeringen worden niet door het UWV uitgevoerdquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Pieter-utd het volgende:
WWB uitkeringen zijn sowieso te laag, ik kan niet eens een tweede auto betalen
UWV![]()
![]()
![]()
iets met lampen en speakersquote:Op zaterdag 21 november 2009 08:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zulke vacatures? Wat doe jij dan??
Nou inderdaad of mensen die aan de telefoon hun naam niet zeggen en dan nog verontwaardigd zijn dat je niet weet wie ze zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:57 schreef Maikuuul het volgende:hoe onbeschoft, een klant begint tegen een telefonist te blaten over zijn probleem terwijl de telefonist niet eens weet wie hij is.
Royal Sadness, die mensen volgen een script, geef je gegevens op en het gaat allemal wat vlotter.
Net als bij Ziggo, mensen die hun postcode en huisnummer niet door wilden geven omdat ze bang waren voor rekeningen, omdat ze geen internet haddenTotaal gestoord
Uiteraard moet je betalenquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef vigier het volgende:
En is er al bekend wanneer de volgende les is? Of was dit een soort van lokkertje, en dat je voor de volgende les moet gaan betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |