Tis nog voor 8 uur dus comedy central is nog nietquote:
jouw tv heeft maar 2 kanalen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tis nog voor 8 uur dus comedy central is nog niet
Nee 12.quote:
Inderdaad, dat heb je niet in Belgiëquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Penisbaard het volgende:
Lingo hoort gewoon bij Nederland, Lingo is Nederland. Daar klaag je niet over.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Bij dat blonde wijf van net dacht ik toen ik haar hoofd zag: w0000000000tttt samen met Lucille MVV![]()
![]()
![]()
Maar toen ze uitzoomde bleek ze volslank te zijn![]()
Moet ik weer alleen op Lucille fappen
een universele ab kost 5 euro.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee 12.
13 - NL1
14 - NL2
15 - RTL4
19 - Tv oranje, wat dat ook mag wezen
21 - Eurosport
22 - Nickelodeon/comedycentral
24 - Belg 1
25 - RTL8, die je alleen ziet wanneer je van 26 naar 25 gaat, bij 24->25 geeft hij ruis
26 - SBS6
27 - Duits 1
31 - Maximaal
34 - TMF
En ja, de afstandbediening is kapot waardoor ik hem niet opnieuw kan instellen
Kijk maar ergens vlak voor Kerst. Dat merk je vanzelf. Overigens, was ik niet degene die meedeed.quote:
Er was een FOK!ker die Lucile keihard pwnde en toen in DWDD kwam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:38 schreef Buschetta het volgende:
Trouwens er was toch een fokker (of meerdere) die flinke bedragen hadden gewonnen met lingo ?
Was dat die gast die vijf keer achter elkaar niets zei in de finale? Wilde er bijna een topic over openen (maar toen zag ik dat er al een lingo-topic wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:22 schreef Adelante het volgende:
Die homo van vandaag kon er duidelijk niets van
Die bedoelde ik ja, hij deed PABO dus ik nam voor het gemak maar aan dat hij homo is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Was dat die gast die vijf keer achter elkaar niets zei in de finale? Wilde er bijna een topic over openen (maar toen zag ik dat er al een lingo-topic was)
Die gast was zwaar triest inderdaad
'Ik kreeg een blackout'quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, hij deed PABO dus ik nam voor het gemak maar aan dat hij homo is.
Werd gebeld n.a.v. een KLB-topic. Ze houden ons in de gaten, de media.quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
Vandaag met een banketbakker uit Brabant, zijn eerste woord: B-E-G-A-G-E
wat een dombo, iedereen weet dat het begasje isquote:Op donderdag 26 november 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
Vandaag met een banketbakker uit Brabant, zijn eerste woord: B-E-G-A-G-E
Hij kwam nog als beste uit de voorselectie, kan je nagaanquote:Op donderdag 26 november 2009 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
Hoe komt dat soort volk door de voorselectie?
Dat zat ik me ook af te vragen. Laatst gaf een FOK!ker hier toe niet door de voorselectie te zijn gekomen, maar als ik dan dit koppel ziequote:Op donderdag 26 november 2009 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
Hier worden ze op geselecteerd he piemolquote:Op donderdag 26 november 2009 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |