UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Bier bij het spammen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
Spammen omdat bier.
Uuh.. Ja.. Sorry nog!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Belt ie midden in de nacht, ik lig lekker te slapen want ik moest weer vroeg op en zo... Knalt er opeens krachttoer door m'n kamer. Daniel, of ik niet een leuke kroeg weet in Enschede
Jij praat trouwens wel cute
Cola bij alcoholspammenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Cognac bij het wijnbierspammen!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
morgen naar oldenzaal, we gaan eindelijk sexen!
oh in oldenzaal bedoel ik, niet met!
CAPSLOCK SPAMMEN !quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
BEDANKT HE JIJ VEEL PLEZIER MET WAT JIJ GAAT DOEN.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
morgen naar oldenzaal, we gaan eindelijk sexen!
oh in oldenzaal bedoel ik, niet met!
Hoe is het? waar blijven de rest van die foto's van die avatar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Staatsgeheim?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe is het? waar blijven de rest van die foto's van die avatar?
Ik stond alleen ff te glurenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staatsgeheim?
@ Justin: Waar was je nou
Na jaaaaquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stond alleen ff te gluren
tjow !quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:08 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga biertjes in mijn mond laten glijden
met pils im faust !quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:11 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb zin om te bieren, maar het is verstandiger dat ik lekker op de bank ga liggen!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook helemaal niks meer doen vanavond... Beetje comedy central kijken, Xboxen en martini Grolsch drinken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:26 schreef Samzz het volgende:
Grolsch mag ook wel ja! Maar dat heb ik niet meer in huis...
Kom maar hier, ik heb nog wel!quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:26 schreef Samzz het volgende:
Grolsch mag ook wel ja! Maar dat heb ik niet meer in huis...
Lekker lekkerquote:
Die gladde roomblanke huid, die lange natte blonde haren en die goddelijke borstenquote:
wel lijpe filmquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga bruno kijken en ik heb nog een zak m&m's!
En dat moet meteen heel Fok! weten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gladde roomblanke huid, die lange natte blonde haren en die goddelijke borsten![]()
Oh wat stond ze lekker met haarzelf te spelen!
Hij vroeg om details, dus die geef ik hemquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat moet meteen heel Fok! weten?
Pics om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat moet meteen heel Fok! weten?
Ik heb geen waterproof camera.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Pics om het tegendeel te bewijzen.
*proest*quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:55 schreef haakon het volgende:
Man belt naar zijn baas: Ik kan niet komen vandaag ik ben ziek.
Baas: Ziek??
Man: Ja....ik ben met mijn hond aan t neuken. Das behoorlijk ziek, of niet
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
*proest*
Zo gigantisch slecht dat ik er om moest lachen!
Ik zag in gedachten die baas al een:en daarna een
en daarna een
hoofd trekken!
Nee.. Vanavond ga ik niet uit en drink ik niks!quote:
quote:
hoezo?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog een paar uur fok, dan een tijd zonder
Ahzo, nog meer reden om te drinken!, ik ga zo pitten, kalm aan!quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
vanaf morgenvroeg is fok offline, tot ergens op zondag. Verhuizing.
dus aant ende van de moand weer op 'n stukkie holt biet'n?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanavond BIERRRRRRRR!!! Ik ga toch maar wel uit!
Nee joh, je droomt gewoon.quote:Op zondag 22 november 2009 18:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik zie dat de boel weer werkt?
Nee, als het goed is niet hé!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus aant ende van de moand weer op 'n stukkie holt biet'n?
Ik droom alleen van jou!quote:
Was jij vannacht in de stad? Bij Snooker ofzo?quote:
Hij heet toch niet voor niets "Theo Tap"quote:Op zondag 22 november 2009 18:40 schreef jjstyle333 het volgende:
lees ik toch net dat Theo Janssen vannacht met zijn auto over de kop is gevlogen.
1 passagier ligt in coma.
Uit bloedonderzoek is gewezen dat de bestuurder ( Theo dus) alcohol op had![]()
wat een mongool!!!!
Nee, wel in oldenzaal, maar bij iemand thuis, helemaal dronkenquote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Was jij vannacht in de stad? Bij Snooker ofzo?
Mja iddquote:Op zondag 22 november 2009 18:40 schreef jjstyle333 het volgende:
lees ik toch net dat Theo Janssen vannacht met zijn auto over de kop is gevlogen.
1 passagier ligt in coma.
Uit bloedonderzoek is gewezen dat de bestuurder ( Theo dus) alcohol op had![]()
wat een mongool!!!!
niets van gemerkt, ik heb me prima vermaaktquote:Op zondag 22 november 2009 20:08 schreef Samzz het volgende:
125 mensen opgepakt... Jeej wat een feest?
veel gezopen?quote:Op zondag 22 november 2009 19:54 schreef haakon het volgende:
Qlimax was ziekelijk lijp ! wat een vet feest !!
ja, donders veel waterquote:
Ahzo, dat is toch heel veel hardstyle muziek enzo?quote:Op zondag 22 november 2009 20:42 schreef haakon het volgende:
[..]
ja, donders veel water
maar 6 bier gehad ofzo, anders zijn die feesten niet uit te houden
jup, hardstyle en als afsluiter dikke hardcorequote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ahzo, dat is toch heel veel hardstyle muziek enzo?
wat was jij d'r vroeg uitquote:
whahahaquote:
whehehquote:Op maandag 23 november 2009 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komen 3 blondjes bij de dokter omdat ze een positieve zwangerschapstest hebben gehad.
De eerste loopt naar binnen en hoort van de dokter dat ze inderdaad zwanger is: "Dan krijg ik een jongetje, want ik lag onderop!"
De tweede loopt daarna naar binnen en hoort dat ze óók zwanger is: "Dan krijg ik een meisje, want ik lag bovenop!"
Ten slotte gaat de derde naar binnen en ook zij hoort dat ze zwanger is: "Dan uhhhh.... krijg ik puppies"
quote:Op maandag 23 november 2009 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komen 3 blondjes bij de dokter omdat ze een positieve zwangerschapstest hebben gehad.
De eerste loopt naar binnen en hoort van de dokter dat ze inderdaad zwanger is: "Dan krijg ik een jongetje, want ik lag onderop!"
De tweede loopt daarna naar binnen en hoort dat ze óók zwanger is: "Dan krijg ik een meisje, want ik lag bovenop!"
Ten slotte gaat de derde naar binnen en ook zij hoort dat ze zwanger is: "Dan uhhhh.... krijg ik puppies"
Waarop jij zegt: Neequote:Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zegt de chinees bij het opnemen van de bestelling: wilt u daal lijst of blood bij?
ik ga altijd met de auto, en dan laat ik de motor gewoon draaien!, dat kan hier in t dorpquote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarop jij zegt: NeeIk ben op de fiets
![]()
;D ;d
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ga altijd met de auto, en dan laat ik de motor gewoon draaien!, dat kan hier in t dorp
dag vriendinnetje!quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
YEAH, IMMORTAL komt weer naar Graspop! \m/
Wouter, goa met!
eerst satanklaas afluisterenquote:
dat was geen handsquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.zie.nl/videos/Hands-of-niet-/m1dzm2hf6jti/
Goed gezien door die scheids
twijfelgeval manquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.zie.nl/videos/Hands-of-niet-/m1dzm2hf6jti/
Goed gezien door die scheids
Ik weet 'tquote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
twijfelgeval mandie van Henry was duidelijke, jeweetz
Rotte Appels Ten Top?quote:
hoezo dat?quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net kwaad bij mn vriendin weggereden. Weet echt niet wat ik nu moet doen.
Uitleggen watskeburt.quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net kwaad bij mn vriendin weggereden. Weet echt niet wat ik nu moet doen.
quote:
Ik weet het niet eens meer, zo fucking kwaad ben ik. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ben aan het razen als een opgefokte stier ofzo.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet eens meer, zo fucking kwaad ben ik. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ben aan het razen als een opgefokte stier ofzo.
Pffquote:Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
rustig blijven![]()
* rulerofdeath slaat arm om Nath heen
Qft... heldenspelquote:Op maandag 23 november 2009 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeieavond
Modern Warfare 2 wat een spel
Ik ga geen contact met dr zoeken. Dat doe ik namelijk altijd, ze komt maar een keer naar mij.quote:Op maandag 23 november 2009 21:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Rustig... Ga GEEN boze smsjes sturen (daar krijg je later spijt van.. Je bent nu waarschijnlijk in een impulsieve bui)
Zet keiharde muziek op... Doe een schietspel, ga hardlopen en dan ben je zo weer vrolijk!
Morgen weer een nieuwe dag om het goed te maken!
Wat? Dat werkt echt hoor!quote:
Ben je zo van je boze bui af! Maar vooral hardlopen werkt super! Lekker rennen!!!quote:DOOD KUTMOF! MET JE KUTKOP AAAAAARGH!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
SPLATSCH!!!
![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga geen contact met dr zoeken. Dat doe ik namelijk altijd, ze komt maar een keer naar mij.
Samen een potje COD Modern Warfare 2 spelenquote:Op maandag 23 november 2009 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het boeit haar fucking geen reet. GODVERDOMME. KUTWIJF!
Ja. Alleen, ik ken mezelf wat dat betreft. Die stand vliegt er morgen knetterhard af.quote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Laat haar maar op haar knietjes terugkomen!
Je zet nu de ignore stand erop?
op de knietjesquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Laat haar maar op haar knietjes terugkomen!
Je zet nu de ignore stand erop?
moet je morgen stage lopen?quote:Op maandag 23 november 2009 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Alleen, ik ken mezelf wat dat betreft. Die stand vliegt er morgen knetterhard af.
Helaas niet, anders ging het een stuk makkelijkerquote:
hmm, das wel jammer. anders ga je even the berzerker luisterenquote:Op maandag 23 november 2009 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas niet, anders ging het een stuk makkelijker
Pff. Ik weet gewoon niet eens waarom ik kwaad ben.quote:
Weet je vriendin dat wel?quote:Op maandag 23 november 2009 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff. Ik weet gewoon niet eens waarom ik kwaad ben.
Laat het dan gewoon bezinken, en praat er morgen/overmorgen is rustig over met je vriendin.quote:Op maandag 23 november 2009 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff. Ik weet gewoon niet eens waarom ik kwaad ben.
Ik zie wel hoe ik morgen doorkom. Zolang zij niets van zich laat horen word ik zelf alleen maar kwader.quote:Op maandag 23 november 2009 22:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel jammer. anders ga je even the berzerker luisteren
quote:Op maandag 23 november 2009 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie wel hoe ik morgen doorkom. Zolang zij niets van zich laat horen word ik zelf alleen maar kwader.
Ik ga lezen. Ze zoekt t maar uit.quote:
rustig aanquote:Op maandag 23 november 2009 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga lezen. Ze zoekt t maar uit.
Doei!
joah, daar knap je van opquote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een paar mensen kapot knallen!
True, truequote:
Under the sun, they rot together with absolute biological equality.quote:
no one ever winsquote:Op maandag 23 november 2009 22:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Under the sun, they rot together with absolute biological equality.
henig anquote:Op maandag 23 november 2009 22:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga eten en slapen, kalm aan!
quote:
Dat meen jequote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Huntelaar komt naar twente, was dat al bekend?
Is dat nou echt serieusquote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Huntelaar komt naar twente, was dat al bekend?
\m/quote:
\m/quote:
Oke, was al bijna afgehaakt bij die klote reclamequote:Op maandag 23 november 2009 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moest er even om lachen ja.
Whehehe, wel grappig he?quote:Op maandag 23 november 2009 23:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, was al bijna afgehaakt bij die klote reclame.
quote:
arm beeldschermquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zat serieus cola aan m'n beeldscherm toen ik 'm zag
trustenquote:
die drol d'r ook achterquote:
quote:
de middelstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:36 schreef haakon het volgende:
[..]
de middelstejammer van je shirt, maar dat is een persoonlijke meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die 2e komt mij ook wazig bekend voor, geen idee waarom/waarvan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Das een best eind voor een paar schoenen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef Samzz het volgende:
Morgen naar Amsterdam m'n toekomstige nieuwe schoentjes passen
Ze zijn alleen maar te koop in Leiden, Maastricht of Amsterdamquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Das een best eind voor een paar schoenen!
ik wou die eerst ook helemaal niet halen. Maar alle anderen waren niet meer in mijn maat, en ik had een oud shirt erheen aangetrokkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jammer van je shirt, maar dat is een persoonlijke meningen die 2e komt mij ook wazig bekend voor, geen idee waarom/waarvan
bliksemsquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn alleen maar te koop in Leiden, Maastricht of Amsterdam
henige daag'n oniequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:56 schreef haakon het volgende:
ik ga naar de stad, daar naar huis, atjow
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:48 schreef haakon het volgende:
[..]
ik wou die eerst ook helemaal niet halen. Maar alle anderen waren niet meer in mijn maat, en ik had een oud shirt erheen aangetrokkenen wou niet de hele avond in een verlept shirt rondlopen.
ik vond deze nog wel vet trouwens, hoort ook wel bij een leuk nummertje vind ik, en kreeg wel veel reacties erop, omdat ik zo ongeveer als enige met dat shirt daar rondliep
oeh, dus ben jij hotquote:
ik ook wel, maar ik wou het nog even benadrukkenquote:
Mijn schoenen iig welquote:
doe maarquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn schoenen iig wel
Als ik ze heb, doe ik wel een foto posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |