Dan moet je niet janken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Silven het volgende:
En ik ga niet met zo'n Sennheiser of skullcandy ding op m'n kop lopen want ik ben geen alto en geen kutrocker
Weet ik dat ze niet werken. Maar alsof dure oordopjes ineens wel gaan passen. Ik heb er al tientallen in gehad van goedkoop tot duur maar het werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:49 schreef fs180 het volgende:
Dat is de prijs die je dient te betalen als je goedkoop wilt zijn.
Ps.
Msn-smilies werken hier niet.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:51 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wat denk je nou, dat als je in MSN een smilie aanklikt dat ie hier verschijnt?
Ja ik weet dat het geluid uit die dingen 10 keer beter is. Maar ik heb geen zin om de hele dag met dat ding om mijn nek rond te lopen of op mn hoofd. Ik denk dat ik toch maar van die dingen ga kopen die achter je oor lang gaan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:54 schreef DjinN het volgende:
ik heb altijd zo'n grote koptelefoon op...gewoon omdat ik dat veel mooier geluid vind. Ik ben geen Alto en ook geen (kut)rocker..het interesseert me gewoonweg geen ene hol wat iemand anders ervan vind
Je snapte de strekking dus niet. Oordopjes zijn voor paupers, normale mensen gebruiken een koptelefoon, ten eerste schrikt dit autisten af, ten tweede hoor je geen autisten en andere proleten meer en als derde voordeel; je hoort eindelijk eens goed hoe muziek hoort te klinken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:50 schreef Silven het volgende:
[..]
Weet ik dat ze niet werken. Maar alsof dure oordopjes ineens wel gaan passen. Ik heb er al tientallen in gehad van goedkoop tot duur maar het werkt gewoon niet.
Dat zijn helemaal baggerdingen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het geluid uit die dingen 10 keer beter is. Maar ik heb geen zin om de hele dag met dat ding om mijn nek rond te lopen of op mn hoofd. Ik denk dat ik toch maar van die dingen ga kopen die achter je oor lang gaan.
Ik heb ook oordopjes gehad van meer dan 50 euro. Geld is het probleem niet. Maar ik vind mensen die in het OV zo'n koptelefoon ophebben er JUIST uitzien als autisten. En ik weet (nogmaals) dat het veel beter klinkt maar ik vind het er gewoon minder uitzien en onhandig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je snapte de strekking dus niet. Oordopjes zijn voor paupers, normale mensen gebruiken een koptelefoon, ten eerste schrikt dit autisten af, ten tweede hoor je geen autisten en andere proleten meer en als derde voordeel; je hoort eindelijk eens goed hoe muziek hoort te klinken.
En nee, met 50 euro kom je er niet.
OH!! Dus je noemt MIJ ook een autist nuquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:00 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik heb ook oordopjes gehad van meer dan 50 euro. Geld is het probleem niet. Maar ik vind mensen die in het OV zo'n koptelefoon ophebben er JUIST uitzien als autisten. En ik weet (nogmaals) dat het veel beter klinkt maar ik vind het er gewoon minder uitzien en onhandig.
Al eens foam sleeves geprobeerd? Die zetten uit als je ze in doet en klemmen zich zo vast .quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:01 schreef Silven het volgende:
Ohja en die in-ear dingetjes willen ook niet. Heb er nu met zo'n rubber zacht flexibel randje eromheen maar dat flikkert er na 1 minuut ook uit.
Ik heb net ook al die draadjes achter mn oor langs geregen maar als ze er dan uitvallen bungelen ze naast je oor en hoor je nog maar de helft. Dus geen succes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:01 schreef Tunafish het volgende:
Daarom, in-ears die je zelf achter je oor langs doet. Mochten ze dan uit je oor vallen, dan blijven ze hangen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |