quote:
quote:
Ja, dat denk ik dus altijd wel. Vooral vanwege je avatar eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus altijd wel. Vooral vanwege je avatar eigenlijk
Ik durf niet naar de laatste afleveringen van LWord Seizoen 6 te kijken. Wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
*beaamt maar weer eens*quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Seven, je geloofwaardigheid, wat doe je? Uit welk onderzoek heb je dat zo objectief geconcludeerd?
Overigens zou ik van zn leven geen fobo doen omdat ik mijn FOKidentiteit liever gescheiden hou van mijn RL ikke. En ik ben me een partij lekker!![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Avey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat denk ik dus altijd wel. Vooral vanwege je avatar eigenlijk
quote:Ik durf niet naar de laatste afleveringen van LWord Seizoen 6 te kijken. Wat nu?Ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren hoe het eindigde.. Eén ding is me wel bijgebleven. Ik was totaal extatisch om 1 fijne gebeurtenis (serieuze Lword spoiler onder de spoiler, dus wegblijven lezzer!).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef lezzer het volgende:
[..]Ik kan het voor je verklappen, maar dat is ook zo flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Herinner me eraan jou nooit onheus te bejegenenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
*beaamt maar weer eens*
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef Vanyel het volgende:
@ Avey: then it will never happen. Ik zou echt nooit foto's van mezelf hier neerzetten. Heb trouwens niet zo lang geleden wel een ouwe foto van mijn haar gepost met een mooie groene paprika voor mijn gezicht, telt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT en kom maar op met die foto.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Vanyel het volgende:
Wie niet?
Eerlijk gezegd vind ik haar het fijnst in seizoen 1 en 2. In 1 omdat ik enorm geil op PowerBette! in haar sexy witte pak (![]()
![]()
op die tentoonstelling...
![]()
![]()
). In 2 omdat geen vrouw zoveel zieligheid in haar blik kan leggen zonder ook maar een millimeter aan sexappeal in te leveren.
Heeft de rug-van-bette-in-bedfoto hier al eens gestaan?
Wie wat waar? Kan ik zo niet plaatsen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Avey het volgende:
Wat the L Word betreft gaat niets boven die scene in de lift in S5....
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie wat waar? Kan ik zo niet plaatsen.
Jummiequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef Vanyel het volgende:
lekker hapje
[ afbeelding ]
![]()
Je bent trouwens niet de enige die dat heeft met avatars. Bij mij gaan de users er in mijn hoofd ook altijd op lijken. Irritant als ze dan opeens van avatar veranderen!
Alles, behalve een liftquote:
Misschien moeten we dat pak onder een andere headshot photoshoppenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef Vanyel het volgende:
en trouwens
[ afbeelding ]
hmmm, ik zie net dat dit eigenlijk helemaal geen fijne foto van haar is. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |