abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74970753
Ennnn hij doet het weer!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_74970813
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 19:00 schreef Vanyel het volgende:
En ik ben me een partij lekker!
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
pics or it didn't happen he
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_74971011
quote:
En ik ben me een partij lekker!
Ja, dat denk ik dus altijd wel. Vooral vanwege je avatar eigenlijk

Ik durf niet naar de laatste afleveringen van LWord Seizoen 6 te kijken. Wat nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74971133
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik durf niet naar de laatste afleveringen van LWord Seizoen 6 te kijken. Wat nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
And I never will
pi_74971389
quote:

Seven, je geloofwaardigheid, wat doe je? Uit welk onderzoek heb je dat zo objectief geconcludeerd?
Overigens zou ik van zn leven geen fobo doen omdat ik mijn FOKidentiteit liever gescheiden hou van mijn RL ikke. En ik ben me een partij lekker!
*beaamt maar weer eens*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74971466
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef Avey het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_74971492
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef lezzer het volgende:

Ik ben helaas geen Jennifer Beals, sorry. Hoor net wel op de achtergrond dat ik een lekker hapje ben, maar dat zegt mijn liefje dus tis wellicht iets bevooroordeeld.

@ Avey: then it will never happen. Ik zou echt nooit foto's van mezelf hier neerzetten. Heb trouwens niet zo lang geleden wel een ouwe foto van mijn haar gepost met een mooie groene paprika voor mijn gezicht, telt dat ook?
quote:
SPOILER
Ik kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren hoe het eindigde.. Eén ding is me wel bijgebleven. Ik was totaal extatisch om 1 fijne gebeurtenis (serieuze Lword spoiler onder de spoiler, dus wegblijven lezzer!).
SPOILER
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_74971493
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:04 schreef lezzer het volgende:

[..]
SPOILER
Ik kan het voor je verklappen, maar dat is ook zo flauw.
And I never will
pi_74971533
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
*beaamt maar weer eens*
Herinner me eraan jou nooit onheus te bejegenen
pi_74971594
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef Vanyel het volgende:
@ Avey: then it will never happen. Ik zou echt nooit foto's van mezelf hier neerzetten. Heb trouwens niet zo lang geleden wel een ouwe foto van mijn haar gepost met een mooie groene paprika voor mijn gezicht, telt dat ook?
Ja hoor. Ik snap het uiteraard wel, persoonlijk maakt het me niet zoveel uit of ik met m'n kop op internet sta maar ik kan me indenken waarom je niet zou willen.
And I never will
pi_74971603
Ik heb dus gewoon echt serieus de spoiler van Vanyel niet opengeklikt, dus geen hints verder svp.
We moeten het maar gewoon snel gaan kijken denk ik.

Oh, wat heb ik toch een zwak voor Bette.
SPOILER
pi_74971796
Wie niet?

Eerlijk gezegd vind ik haar het fijnst in seizoen 1 en 2. In 1 omdat ik enorm geil op PowerBette! in haar sexy witte pak ( op die tentoonstelling... ). In 2 omdat geen vrouw zoveel zieligheid in haar blik kan leggen zonder ook maar een millimeter aan sexappeal in te leveren.
Heeft de rug-van-bette-in-bedfoto hier al eens gestaan?
pi_74971921
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:12 schreef Vanyel het volgende:
Wie niet?

Eerlijk gezegd vind ik haar het fijnst in seizoen 1 en 2. In 1 omdat ik enorm geil op PowerBette! in haar sexy witte pak ( op die tentoonstelling... ). In 2 omdat geen vrouw zoveel zieligheid in haar blik kan leggen zonder ook maar een millimeter aan sexappeal in te leveren.
Heeft de rug-van-bette-in-bedfoto hier al eens gestaan?
QFT en kom maar op met die foto.
Ik ben ook echt fan van PowerBette hoor
pi_74972329
Wat the L Word betreft gaat niets boven die scene in de lift in S5....
And I never will
pi_74972444
lekker hapje

Je bent trouwens niet de enige die dat heeft met avatars. Bij mij gaan de users er in mijn hoofd ook altijd op lijken. Irritant als ze dan opeens van avatar veranderen!
pi_74972476
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Avey het volgende:
Wat the L Word betreft gaat niets boven die scene in de lift in S5....
Wie wat waar? Kan ik zo niet plaatsen.
pi_74972536
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wie wat waar? Kan ik zo niet plaatsen.

And I never will
pi_74972680
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:27 schreef Vanyel het volgende:
lekker hapje
[ afbeelding ]

Je bent trouwens niet de enige die dat heeft met avatars. Bij mij gaan de users er in mijn hoofd ook altijd op lijken. Irritant als ze dan opeens van avatar veranderen!
Jummie
Ik lijk trouwens helemaal niet op mijn avatar Maar ik heb dat inderdaad ook wel een beetje

DIe liftscene is inderdaad ge-wel-dig. Eén van de spannendste en ontroerendste momenten van al die seizoenen wat mij betreft. Ook met de hele aanloop er naar toe.
Ook wel omdat het voor mij/ons erg herkenbaar was. Al was het bij ons dan geen lift
pi_74972859
Wat was het dan wel?
pi_74972879
en trouwens

hmmm, ik zie net dat dit eigenlijk helemaal geen fijne foto van haar is. Jammer.
pi_74972921
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Wat was het dan wel?
Alles, behalve een lift
Nee, maar dat verlangen terwijl het niet mag, dat herken ik wel. En ook het uiteindelijk er aan toegeven omdat het zo zeer doet.
pi_74972953
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef Vanyel het volgende:
en trouwens
[ afbeelding ]

hmmm, ik zie net dat dit eigenlijk helemaal geen fijne foto van haar is. Jammer.
Misschien moeten we dat pak onder een andere headshot photoshoppen
Het pak an sich is op zich heel, euh, prettig...
pi_74973065
Oh dat verlangen dat zeer gaat doen ken ik ook wel ja. Zonde dat dat weggaat...

nog eentje dan, van de tragische blik ditmaal:
pi_74973105
Hoeveel mensen zouden het eigenlijk nog leuk vinden hier met Bette na Bette na Bette?

Ach, tis sowieso beter dan foto's van Angelina Jolie moeten aanschouwen...
pi_74973306
Persoonlijk heb ik een flink crush op deze dame (nou ja, ze is twee jaar jonger dan ik):

Kan er niets aan doen.
And I never will
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')