Tot ziens, vergeet je niet paspoort even in te leveren?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
Echt, je kunt nog beter in nazi-duitsland gaan wonen.
Ja dat snap ik ook en ik betaal hem heus wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Regels zijn regels.
Ja, want dat doet iedereen die even een paar meter op de stoep die zooi op de weg moet ontwijken, flikker toch op manquote:
Dan was de bekeuring alsnog hetzelfde geweest en duurt de rit 20 minuten langerquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef Bastoenie het volgende:
Ga fietsen joh lamme tak, door dat motortje val je op
Enschede is toch duitsland?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
Soms denk je dat inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:26 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
Enschede is toch duitsland?
Ik zeg: Doen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:19 schreef Saekerhett het volgende:
knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[b]Op vrijdag 20 november 2009 17:22 schreef
Jij gaat dus ook nooit ergens uit en drinkt een biertje?
Want je kunt als je daarna naar huis fietst worden opgepakt voor openbare dronkenschap.
Nee dan had die je niet gehoord!!! LOLLLERR EINZZZZZZZZZZ GELD GELD!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan was de bekeuring alsnog hetzelfde geweest en duurt de rit 20 minuten langer
Blablablablablablaaaquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:59 schreef Spittie het volgende:
Sommige De meeste wouten zouden ze van mij best af mogen schieten inderdaad. Dat ze boeven gaan vangen i.p.v. minuscule overtredingen bekeuren!
Ik kots op mensen als jijquote:
Politiemensen hebben al lang geen quota meer aap.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef Saekerhett het volgende:
Idd, misschien mag het officieel niet, maar geef dan een waarschuwing met uitleg erbij of zo in plaats van meteen zo wanhopig je quota proberen te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |