quote:Op maandag 23 november 2009 01:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet gezien, want niet thuis, maar waar zijn we geeindigd?
ach, echt een songfestival nr, in dat licht moet je het zienquote:Op maandag 23 november 2009 01:22 schreef wonderer het volgende:
Men, als dat Nr 1 werd wil ik niet weten hoe shitty de rest was
Fair enough.quote:Op maandag 23 november 2009 01:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach, echt een songfestival nr, in dat licht moet je het zien
Nja tis door kinderen zelf geschreven hequote:Op maandag 23 november 2009 01:22 schreef wonderer het volgende:
Men, als dat Nr 1 werd wil ik niet weten hoe shitty de rest was
Fredquote:Op maandag 23 november 2009 00:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een overwinning gisteren op het songfestival he
als de oude garde het niet lukt, moeten we het aan de jeugd overlaten, dat zie je nu wel weer
hij doet me aan fred denken
Blijft bagger.quote:Op maandag 23 november 2009 01:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja tis door kinderen zelf geschreven he
quote:Op maandag 23 november 2009 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nogal snotterig maar voor de rest geen klachten
volgens lekker leven, het geweldige huis aan huis blad van Super de boer is dat een fabeltje en is een verkoudheid een virusbesmettingquote:Op maandag 23 november 2009 08:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Heb je van het weekend op de tocht gestaan?
Nee, de neefjes zijn nog een beetje bang voor de goedheiligman, dus om er dan mee naar de bios te gaan zou geen succes worden, denk ik.quote:Op maandag 23 november 2009 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens lekker leven, het geweldige huis aan huis blad van Super de boer is dat een fabeltje en is een verkoudheid een virusbesmetting![]()
en nee ik heb afgelopen weekendn niet de winderige kushoekjes opgezicht
ben wel zaterdag met de neefjes naar Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot geweeest![]()
en Vlarp en de rest van de crew hebben een dikke pluim verdiend![]()
Is dat niet ook iets voor jullie als de 2 suikerooms om de neefjes en nichtjes mee naar toe te nemen ?
Ik het voor de jongste van de 2 ook wel zijn papa uitgenodigd, Guus wordt over anderhalve maand 4quote:Op maandag 23 november 2009 08:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, de neefjes zijn nog een beetje bang voor de goedheiligman, dus om er dan mee naar de bios te gaan zou geen succes worden, denk ik.
t'is ook een fabeltje dat je van de tocht verkouden wordt.
Wat ben je goedgemutst vandaagquote:Op maandag 23 november 2009 08:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben verkouden! En ik heb vertraging. Maar verder is het top hier.
Weer werken![]()
Weet je wat zo grappig is? Een groot deel van de crew die vorig jaar ook meewerkte vindt deze film slechter dan die van vorig jaarquote:Op maandag 23 november 2009 08:19 schreef Stroekie het volgende:
ben wel zaterdag met de neefjes naar Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot geweeest![]()
en Vlarp en de rest van de crew hebben een dikke pluim verdiend![]()
Is dat niet ook iets voor jullie als de 2 suikerooms om de neefjes en nichtjes mee naar toe te nemen ?
Prima weekend gehad!quote:Op maandag 23 november 2009 08:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben je goedgemutst vandaag![]()
Goed weekend gehad?
Volgens mij kan ik niet vergelijken want volgens mij heb ik die van vorig jaar niet gezien omdat ik toen op vakantie was in een regio die niet aan Sinterklaas maar aan de kerstman doetquote:Op maandag 23 november 2009 08:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je wat zo grappig is? Een groot deel van de crew die vorig jaar ook meewerkte vindt deze film slechter dan die van vorig jaar.
Maar Sinterklaas en de Verdwenen Pakjesboot doet het wel veel beter dan de vorige film. En we doen het 4x zo goed als de film van het Sinterklaasjournaal
, en dat met ongeveer en dat met maar een kwart van het budget dat de NPS had voor hun film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |