he jongenquote:
yepquote:Op maandag 23 november 2009 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
Een teken van leven hier![]()
moet je niet in je mandje liggen? ben je vrij morgen?quote:
een hit and run?quote:Op maandag 23 november 2009 00:17 schreef Weemz het volgende:
Terwijl ik vorrbij vlieg laat ik deze post achter.
De rest laat ik over aan de nachtwachter(s).
nee en neequote:Op maandag 23 november 2009 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je niet in je mandje liggen? ben je vrij morgen?
o ja, je bent van weinig woorden, he?quote:
ja en jaquote:Op maandag 23 november 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, je bent van weinig woorden, he?
Nog wat gedaan gisteren?
Ik kreeg veel sympathy gisteren aangezien mijn hand in het verband zit. Helaas waren dat meiden.
Da's wel erg treurig ja.quote:Op maandag 23 november 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
Lijkt wel amerikaanse taferelen.![]()
echt triest dit.
Dirk doodgeknuppeld om meisje
De 15-jarige Jaap van der H. die ervan wordt verdacht de moord op de 14-jarige Dirk Post te hebben gepleegd was waarschijnlijk verliefd op hetzelfde meisje als het slachtoffer. Dirk en de verdachte waren tot voor kort goede vrienden van elkaar.
je lokale stamkroeg? nog die hot bitch gezien?quote:Op maandag 23 november 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja en ja
Ben gister uitgeweest. wat heb je met je hand gedaan dan?
quote:
he sweetiequote:
Net gegeten. Met jou?quote:
Ja en neequote:Op maandag 23 november 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je lokale stamkroeg? nog die hot bitch gezien?![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Mijn hand? Mijn hand is/was zwaar gekneusd. Later bleek dat het een pees had geraakt. Moest geopereerd worden. Hebben ze netjes gedaan.![]()
Een paar dames in de kroeg meteen vragen wat eraan de 'hand' was. (o.k. slechte woordkeuze)![]()
ja, was in een heterkroeg.
Goed! Ik wacht nog op David. Die zou gaan koken. Maar hij is nog niet thuis van boksen..quote:
Had ik dat niet verteld? Ik was aan het klussen bij iemand. Was met het raam bezig. Het waaide al hard en het raam sloeg keihard dicht.quote:Op maandag 23 november 2009 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Dat heb je wel verteld, maar Yuri leest bijna niksquote:Op maandag 23 november 2009 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had ik dat niet verteld? Ik was aan het klussen bij iemand. Was met het raam bezig. Het waaide al hard en het raam sloeg keihard dicht.
Zit de laatste tijd achter de xboxquote:Op maandag 23 november 2009 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb je wel verteld, maar Yuri leest bijna niks.
Troubled? How so?quote:Op maandag 23 november 2009 00:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Goed! Ik wacht nog op David. Die zou gaan koken. Maar hij is nog niet thuis van boksen..
Voor de rest...ach...troubled....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |