ja endlichquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ach da sind wie ja schon wieder
te vroeg gejuiched?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou zijn we weer in de lucht, post er nog nauwelijks iemand
voelt het hier zo thuis voor jou?quote:
ik heb geen twitter!quote:Op zondag 22 november 2009 19:23 schreef Vlarp het volgende:
Zeg... heeft CDP eigenlijk nog wel een leven? Volgens mij twittert hij alleen maar de hele dag door
Ik heb gewoon fucking drie uur teruggereisd he. Ik ben er nog chagrijnig van. De werkzaamheden waren NIET voorbij. De aansluitingen gingen zo rap achter elkaar door dat ik mijn avondeten om elf uur 's nachts heb mogen nuttigen, toen ik natgeregend tussen bushalte en voordeur thuis binnen kwam druppelen.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gewoon fucking drie uur teruggereisd he. Ik ben er nog chagrijnig van. De werkzaamheden waren NIET voorbij. De aansluitingen gingen zo rap achter elkaar door dat ik mijn avondeten om elf uur 's nachts heb mogen nuttigen, toen ik natgeregend tussen bushalte en voordeur thuis binnen kwam druppelen.
neefjes hebben zich goed vermaakt, en suikeroom ook. Vooral die beltoon van 24, richard en frans in de camper en heel die popstars/idols auditie zijn memorabel !quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef Vlarp het volgende:
Zouden we nu weer een kernel panic krijgen?
jouw weekend was meer uptempo ?quote:Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb weinig meegekregen van de downtime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |