dan schrik jequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Komt wel als straks voor de eerste keer de Hypotheek wordt afgeschreven
Hier is het gelukkig droogquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou. Ik ga door de regen naar Utrecht.
(.)
zeker wetenquote:
Zou je gelukkig worden/zijn met een normale dagelijkse baan? En niet meer met theater en dergelijke bezig zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Je zou kunnen zeggen het ligt aan het weer, maar de laatste tijd (weken) zit ik niet geweldig in mijn vel.
Somberheid troef.
Moeite met het vinden van mijn draai, invulling te geven aan mijn leven.
Het lijkt me voortdurend maar niet te lukken gewoon een dagelijkse baan te hebben.
En dat het gaat me maar moeizaam af dat wat me wel lukt te continueren.
De maatschappelijke prestatiedruk, is dagelijks voelbaar en ik kan me daar maar met moeite aan onttrekken.
En tja, dat weer helpt niet...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Vlarp het volgende:
nou, weer gezellig in de trein naar Rotterdam. Ik wil naar bed!
Er komt vast een moment dat het allemaal blijft werkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
zeker weten![]()
Volgens mij wordt het nu een dagelijks ritueel dat er een downtime is
Als we zeker gezamelijk in Rusthuis De Roze Wimpel zitten?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er komt vast een moment dat het allemaal blijft werken
Nee, ik lag gisteren weer te laat waardoor ik weer een achterstand hebquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds niet alles ingehaald?
![]()
je wordt oud
Het was toch de Roze Rimpel?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als we zeker gezamelijk in Rusthuis De Roze Wimpel zitten?
Goed dat ik het weet. Toch wel met een grote foto van koning Willem en koningin Maxima bij de ingang en in de eetzaal?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die bestaat dan niet meer, en is het wimpel geworden.
Tuurlijk , wat had je anders gedacht. 30 april is het dan voor een dag per jaar rusthuis De Oranje Wimpelquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Toch wel met een grote foto van koning Willem en koningin Maxima bij de ingang en in de eetzaal?
ik zou me graag wat zinvoller voelen, ik voel me een zinloos onderdeel van de maatschapijquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zou je gelukkig worden/zijn met een normale dagelijkse baan? En niet meer met theater en dergelijke bezig zijn?
Zeg, tegen die tijd is het leeftijdsverschil minstens 40 jaar, dan mag je niet meer naar zulke jonge jongens kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tuurlijk , wat had je anders gedacht. 30 april is het dan voor een dag per jaar rusthuis De Oranje Wimpel![]()
En in de gangen hangen allemaal foto's van de prinsessen en hun jonge prinsgemalen
waarom niet, kijken mag bestquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, tegen die tijd is het leeftijdsverschil minstens 40 jaar, dan mag je niet meer naar zulke jonge jongens kijken
Wat maakt dat nou uit? Zelfs als het niet bij gedachten blijft, is er toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Blijft het in gedachte ook bij kijken?
Rotterdam.....Ik kom er net vandaan en morgen weer terugquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Vlarp het volgende:
nou, weer gezellig in de trein naar Rotterdam. Ik wil naar bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |