neen, ben niet uit de kast.quote:Vanuit Mieke gezien is het hier SSDD
Maar is ie nu dan officieel uit de kast dat ie een slap handje heeft![]()
you don't know shit, bitch.quote:denk het wel, want die slappe smoes over een dichtslaand raam geloofd natuurlijk niemand
als mijn hand beter is, i'm gonna fuck u up real good.quote:Iets te gekunsteld verhaaltje, wat alleen anderen overkomt (Mieke nu dus) waarvan ik altijd denk: Ja, ja het zal wel
met mijn hermés handbag zekerquote:Ja volgens mij heeft hij gewoon iets te hard gewapperd
love the Olaf.quote:
Dus zuster Clivia moet richting rusthuis De Roze Rimpel begeven?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ziek zwak en misselijk en ziek gemeld
doe haar wel een mondkapje omquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dus zuster Clivia moet richting rusthuis De Roze Rimpel begeven?
quote:
Slaapgebrek juist weer aangevuldquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen. Hoe maakt u het?
Slaapgebrek weer ingehaald?
Oja, je hebt getekend gisteren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slaapgebrek juist weer aangevuld. Moest gisteren nog allemaal dingen voor de hypotheek regelen voor ik naar bed kon
zelfs geen doos van mora/beckers in de vriezerquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Er staan toch geen sombrero's naast je bed, of Mexicaantjes?
Heb je niet goed boodschappen gedaan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zelfs geen doos van mora/beckers in de vriezer
Ik heb nog niet ehct het gevoel dat ik een huis heb gekochtquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, je hebt getekend gisteren.![]()
Nog steeds lekker onwerkelijk of juist niet? Ik vond de eerste maanden heel onwerkelijk, dat het je eigen huis is
hullie leveren toch de mexicano snack ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je niet goed boodschappen gedaan?
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nog niet ehct het gevoel dat ik een huis heb gekocht. Meer een duur pakje boter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |