mp3: klikken op de file is voldoendequote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef SonyTRV420E het volgende:
Na GIMP, Vdub, OpenOffice etc gebruikt te hebben, heb ik voor de nieuwsgierigheid gekeken naar Ubuntu (met LiveCD). Maar het was te moeilijk voor mij. Ik wist niet eens hoe je een MP3 moest afspelen of VLC runnen/installeren.
Heb wel respect voor Ubuntu[ afbeelding ]
Door windows ben je gewend geraakt om moeilijk te denkenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef SonyTRV420E het volgende:
Na GIMP, Vdub, OpenOffice etc gebruikt te hebben, heb ik voor de nieuwsgierigheid gekeken naar Ubuntu (met LiveCD). Maar het was te moeilijk voor mij. Ik wist niet eens hoe je een MP3 moest afspelen of VLC runnen/installeren.
Het werkte niet helemaal maar heb iets gevonden om fasta files te splitsen:quote:Op maandag 4 januari 2010 23:12 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga beide opties zo even proberen, iig bedankt![]()
Voor noobs? Tis gewoon een desktop variant van FreeBSD voor zover ik begrepen heb.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Stoomboot het volgende:
TS, http://www.pcbsd.org/
PC-BSD: FreeBSD voor nubs
tijd om de rollen om te draaienquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Door windows ben je gewend geraakt om moeilijk te denken![]()
Heb je niet een oude pc staan? Installeer daarop ubuntu om wat mee om te knoeien. Heb ik ook, alleen nu gebruik ik die pc vaker dan mijn gewone
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef SonyTRV420E het volgende:
en ik speel graag Call of Duty 4, 5 of 6(MW2). CoD 4 heb ik draaiende in wine, maar dat draait ronduit kut. Daarom blijft XP toch voorlopig op mijn "snellere" desktop pc.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef slacker_nl het volgende:
Windows op een oude PC is echt onbruikbaar, tenzij je win3.11 gebruikt
Dualboot FTWquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en ik speel graag Call of Duty 4, 5 of 6(MW2). CoD 4 heb ik draaiende in wine, maar dat draait ronduit kut. Daarom blijft XP toch voorlopig op mijn "snellere" desktop pc.
Om je maar vast even uit de droom te helpen, op een (hele) oude computer werkt Linux tegenwoordig ook niet meer. Een kleine harde schijf van 80 of 40 gig is nog wel genoeg, maar de processor moet toch wel 1 GHz zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef SonyTRV420E het volgende:
Dat verklaart een hoop, ik zal verder kijken naar Ubuntu. Bedankt voor de reacties.
Maar een switch naar Linux zal niet gebeuren...misschien op een oude PC.
Heb ik al, maar ik kan dan net zo goed mijn ubuntu pc opstarten... (KVM switch FTW!)quote:
ik bedoel met mijn oude pc:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Om je maar vast even uit de droom te helpen, op een (hele) oude computer werkt Linux tegenwoordig ook niet meer. Een kleine harde schijf van 80 of 40 gig is nog wel genoeg, maar de processor moet toch wel 1 GHz zijn.
Oh? X-windows DSL op een Pentium 250mhz met 64mb ram is goed mee te werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Om je maar vast even uit de droom te helpen, op een (hele) oude computer werkt Linux tegenwoordig ook niet meer. Een kleine harde schijf van 80 of 40 gig is nog wel genoeg, maar de processor moet toch wel 1 GHz zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]5G HDD is inderdaad wat weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]Jammer van die spoiler. Op mijn nieuwe computer ga ik ook LL installeren, maar eerst moet ik nog een nieuwe kast maken waar ik de nieuwe computer in kan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Ik wou gewoon eerst ff kijken of er al iets anders was...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Jammer van die spoiler. Op mijn nieuwe computer ga ik ook LL installeren, maar eerst moet ik nog een nieuwe kast maken waar ik de nieuwe computer in kan zetten.
volgens mij niks, behalve de kernel en gnome versie, zie screenshotquote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef Klonk het volgende:
en ?
De volgende release is altijd direct beschikbaar na de officiële vorige, als testversiequote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik wou gewoon eerst ff kijken of er al iets anders was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |