Ik lees al een tijdje mee op Fok!, ik vind het een leuk forum, ieder kan gewoon lekker zijn ding doen. Nu valt het me op dat er wel heel vaak kinderachtige en agressieve reacties worden gegeven om niets, meestal door een kleine groep mensen.
Ik vind het erg jammer dat dit gebeurt. Het is nergens voor nodig en niet leuk...
dit topic vraagt er ook wel een beetje om he vind je zelf niet.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it. X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
FOK! wordt gezien als een uitlaatklep door veel mensen, dat heb je zelf ook al ondervonden. Dat dat jammer is voor enige leuke conversatie is begrijpelijk. Zo is het nou eenmaal.
Trouwens, ik denk dat je hier ook vrij weinig serieuze reacties op zult krijgen. Reacties als: TS kan er niet mee omgaan, en dergelijke.
Wil je serieuze reacties, blijf dan vooral weg uit ONZ en KLB.
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGEĦ
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree." #allmightygod
Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
je moet er gewoon nix van aan trekken ze haten alleen maar omdat ze zelf amaal of nerds zijn of gewoon dom komen haten. gewoon negeren en verder kunnen we normaal