quote:Modern Warfare 2: 9
Assassin's Creed 2: 8
Left 4 Dead 2: 9
***Bayonetta: 10(!)***
Legend of Zelda: Spirit Tracks: 8
Sin and Punishment: 8
Dragon Age:Origins: 5 (360 version tested if that counts for something?)
Saw: 4
Lit: 7
Resident Evil: The Darkside Chronicles 7
Football Manager 2010: 8
Tropico 3: 7
Spaceball Revolution: 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag
[ Bericht 24% gewijzigd door Strolie75 op 20-11-2009 12:01:13 ]"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef Scarface2004 het volgende:Lekker eerder naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Vanavond sporten, morgen vrijgezellendag van een vriend (we gaan paintballen en Japans eten). Hopelijk zondag wat gametijd. Mage Circle quest bij DAO doen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:02 schreef Rossdale het volgende:
Goed planMorgen open dag op mijn werk dus dan moet ik toch ook al weer hier zijn
Des te meer redenen om vandaag extra vroeg achter de 360 te kruipen
Die game trek ik niet, te vreemde character art. Net als met Psychonautsquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:08 schreef Wessiej het volgende:
Ben nu ook wel geïnteresseerd in Bayonetta, kwam daar geen demo van?
Gast, psychonautsquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game trek ik niet, te vreemde character art. Net als met PsychonautsNiets mis met vreemde games, maar ik moet het zelf wel geloven zeg maar
Mijn (game) Bijbel.quote:
Gijssssssssssssssssss...hou nou gewoon je mond eens. Elke keer als je dit soort dingen zegt breekt mijn hart.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die game trek ik niet, te vreemde character art. Net als met PsychonautsNiets mis met vreemde games, maar ik moet het zelf wel geloven zeg maar
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Vreemde naam
Edge is dan wel weer een tof blad
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanavond sporten, morgen vrijgezellendag van een vriend (we gaan paintballen en Japans eten). Hopelijk zondag wat gametijd. Mage Circle quest bij DAO doen!
Eindigen we mee. Ik ga vragen of ik mag dual wielden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dus morgen bij paintball beginnen met het leukste onderdeel? Shoot the bunny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ga je hem toch weer halen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag is de dag! The Return of the King.
[ afbeelding ]
Hoe moet ik anders New Mario spelen?quote:
Haal je echt een console voor één game? Respectquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders New Mario spelen?
In 2010 komt Mario Galaxy 2 nog en ik heb nog interesse in Dead Space Extraction.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal je echt een console voor één game? Respect
Toch weer gamer credits!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In 2010 komt Mario Galaxy 2 nog en ik heb nog interesse in Dead Space Extraction.Nieuwe Metroid komt toch ook volgend jaar uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |