Ik vind dat deze post overbodige informatie bevat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:58 schreef DuTank het volgende:
Sta ik lekker mijn ballen te scheren onder de douche, in tegenstelling tot gisteren gelukkig geen bloedbad, prikt er opeens wat in mijn oog.
Kijk ik in de spiegel:
ZIT ER GODVERDOMME NOG SOP OP MIJN KUPKE EN DRUIPT DAT ZO IN MIJN OGEN
Dan moet je snel zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:59 schreef DuTank het volgende:
zal een paint dit topic nog kunnen redden?
neequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:59 schreef DuTank het volgende:
zal een paint dit topic nog kunnen redden?
Zwitsalquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef Dj_unkie het volgende:
ik gebruik alleen Zwitsal en dat prikt niet in de oogjes
hmm ik loop nog in m'n blote lul door de kiet heen en moet over 10 minuten de bus pakken, gaat em niet wordenquote:
Zelden deed iemand zijn username zoveel eer aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik vind dat deze post overbodige informatie bevat.
Je hebt een baby huidjequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef Dj_unkie het volgende:
ik gebruik alleen Zwitsal en dat prikt niet in de oogjes
scherp...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zelden deed iemand zijn username zoveel eer aan.
Ik kan wel janken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zelden deed iemand zijn username zoveel eer aan.
Ik zou daar een nieuw topic over openenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:07 schreef DuTank het volgende:
Ik had trouwens wel een keertje mijn zak beetje opgehaald met scheren, best kut als er een chick op je paal gaat zitten bouncen...
TS is niet eens in staat om zn eigen zak fatsoenlijk te scherenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:07 schreef DuTank het volgende:
Ik had trouwens wel een keertje mijn zak beetje opgehaald met scheren, best kut als er een chick op je paal gaat zitten bouncen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |