Robert Jensen haalt uit naar De Wereld Draait Door
AMSTERDAM - De redactie van De Wereld Draait Door is al weken bezig om Jensen te strikken, maar hij heeft het te druk en eigenlijk ook geen zin meer. "Waarom zou ik daar nu nog gaan zitten? Dan zit je daar met vieze, oude, linkse mensen zoals Liesbeth List. Bah."
Jensen kon in eerste instantie niet aan de tafel van DWDD plaatsnemen, omdat hij het te druk heeft. Daar werd door een medewerker van DWDD niet goed op gereageerd, vertelt hij op zijn site snafu.nl. Het telefoongesprek had volgens hem een "dreigend, vervelend, naar sfeertje." "Ze zijn al een tijdje bezig omdat ze mij graag in de show willen hebben. Dat vind ik prima, Pauw & Witteman enzo. Ik ga het misschien ook allemaal wel een keer doen, maar ik heb het ook druk, ik heb ook een leven. Nee, wij moeten buigen voor de VARA en de bejubelde Publieke Omroep, gesubsidieerd."
Toch wil hij ook na dat 'vrolijke' telefoongesprek best aanschuiven bij DWDD, maar dan wil hij in ruil dat Matthijs bij hem komt. "Dan krijg je te horen: ‘Die ruil kunnen wij niet doen’. Ofwel: koning Matthijs voelt zich te goed voor mijn programma, de bejubelde Matthijs. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar toch eigenlijk wel klaar mee ben. Eigenlijk heb ik zoiets van: ik ga het niet doen dan ook De Wereld Draait Door. Het is allemaal zo afgrijselijk. Die Matthijs durft niet te komen bij mij in de show… Ik begrijp ook wel dat hij aan die stagiaires gezeten heeft, maar daar ga ik niet over beginnen..."
Bron: Telegraaf.nl