PERD!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neejoh, dat is minder erg dan dierenprint.
Of analoge kaas.
Of kipleverworst.
JAquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAG IK DAN DAARNA IN Z"N BEK PISSEN ZO VAN GEWOON OMDAT HET KAN TROUWENS ALS IK EEN LAPO HEB HE DAN NEEM IK WEER EEN OUDERWETSE PINK FLOYD OF ACDC TITEL DAT LIJKT ME ECHT ZO KANKERGOAF NET ALS BAAS ZIJN VAN EUROPA BALKIE KRIJGT HET MAAR GOED VOOR ELKAAR WANT DAN ZOU IK ZO'N VAKANTIEHUIS EISEN IN IJSLAND EN IN ZEELAND EN IN BRABANT EN HOLLAND EN GRONINGEN BWHEHEHE GRONINGEN NEE GEEN GRONINGEN MAAR WEL PAKISTAN GEWOON OMDAT HET KAN OFZO MAAR FUCKING HELL NIEMAND DIE DIT TOCH LEEST WANT ANDERS ZEG JE WEL ZO VAN SYNAPS ALS JE DEZE POST QUOTE MAAR DAT DOE JE TOCH NIET SUCKAH!
zelfs met pillen doe je niet zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:03 schreef Siniti het volgende:
godskolere gast, heb je wat pilletjes teveel op ofzo
Krullenbol.quote:
DAT WAS WAT IK ZOCHT!quote:
Neeuh, niet snel. Zotheid is hem gewoon een beetje aant spacen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
AL DIE NOOBS DIE NIET DE GLORIEDAGEN VAN SC MEEGEMAAKT HEBBEN EN DIT AL SNEL VINDEN.
Geen dankquote:
TOEN WE IN EEN HALF UUR EEN TOPIC VOL POSTEN.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
AL DIE NOOBS DIE NIET DE GLORIEDAGEN VAN SC MEEGEMAAKT HEBBEN EN DIT AL SNEL VINDEN.
quote:
Inclusief bril.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
TOEN WE IN EEN HALF UUR EEN TOPIC VOL POSTEN.
MET ONDERWERP!
[..]
RICHARD.
De eiwitten zijn op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neeuh, niet snel. Zotheid is hem gewoon een beetje aant spacen.
Valt reuze mee. Lees eens een deels of 1600 terug en maak een keuze wie je druk vond. Ik gok op mij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neeuh, niet snel. Zotheid is hem gewoon een beetje aant spacen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Perd? Erd? Derd? Derpt? Derp?
[ afbeelding ]
En vlassnorretje.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT WAS WAT IK ZOCHT!
Bevestiging.
quote:
Ja ik ga echt niet naar een deels of 1600 zoekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Lees eens een deels of 1600 terug en maak een keuze wie je druk vond. Ik gok op mij.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
TOEN WE IN EEN HALF UUR EEN TOPIC VOL POSTEN.
MET ONDERWERP!
[..]
Ik aanschouw jou dan ook als leermeester.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Lees eens een deels of 1600 terug en maak een keuze wie je druk vond. Ik gok op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |