Ze moeten wel erg veel lef hebben om te claimen dat ze een persoonlijk afgeleverde brief niet hebben ontvangen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef spanishgirl het volgende:
Had je dat niet beter aangetekend kunnen versturen? Nu kunnen ze later zeggen dat de brief niet ontvangen is en dan heb je toch geen bewijs
Gaat er niet om of het duidelijk is, maar of ik in mijn recht sta. Het is (bijna?) nooit verstandig te stoppen met huur betalen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:37 schreef Peter het volgende:
Stuur ze nogmaals een (aangetekende) brief met daarin de aankondiging dat ze nog niet aan hun door de huurcommissie opgelegde betaalverplichting hebben voldaan. Dat je ze nog 3 dagen geeft om het bedrag te voldoen of dat je het anders met de eerstvolgende huurpenningen zult verrekenen.
Lijkt me dan duidelijk toch?
Bel lekker de huurcommissie als je het hier niet wil aannemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:56 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Gaat er niet om of het duidelijk is, maar of ik in mijn recht sta. Het is (bijna?) nooit verstandig te stoppen met huur betalen...
Niet elke situatie die mogelijk ooit voor zou komen is compleet afgebakend met een wetsartikel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:59 schreef bijderechter het volgende:
Ik wil best dingen aannemen, maar de ervaring leert dat het verstandiger is dingen aan te nemen die onderbouwd worden met wetgeving/ervaring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |