quote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
TS is proletarisch en kan derhalve geen mooie spullen kopen!
Buiten een beetje filosofisch gezwets om, blijft er dan inderdaad weinig over om over te praten.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef Metalfrost het volgende:
Waar moet je dan over praten? Alsof een kapsel mooi staat, nieuw nagellak geweldig is of je net geboren neefje enig staat bij de huidskleur van zijn vader?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Buiten een beetje filosofisch gezwets om, blijft er dan inderdaad weinig over om over te praten.
Jij bent dan ook beter met ballen, dan met auto'squote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een basketbalveld gekocht
Ik weet nog niet precies wat ik ermee moet, maar het klinkt zo leuk als ik tegen mn vrienden wil opscheppen over wat ik heb gekocht.
eu! wat heb jij gekocht?
Een nieuwe auto
O, dat doet toch iedereen man, ik heb een basketbalveld gekocht
Een basketbalveld?
Ja, een basketbalveld.
Wat moet je daarmee?
Weet ik niet, maar t klinkt beter dan weer die verdomde nieuwe auto
jij kan het wetenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent dan ook beter met ballen, dan met auto's
quote:"Son, no one gives a shit about all the things your cell phone does. You didn't invent it, you just bought it. Anybody can do that."
Hahahaha.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:27 schreef SadKingBilly het volgende:
Zaterdag een 107cm plasmascherm gekocht
Heerlijk voor films en Wii spelletjes
Maar je hebt gelijk. Nog erger is mensen die niet willen praten over geld.
"Mooi huis, wat hebben jullie betaald?" "Daar praten wij niet over."
"Goh, een nieuwe auto. Duur?" "Daar praten wij niet over."
Alsof ik de prijs van je huis niet op Funda terug kan vinden en iedere (Peugeot) dealer me de prijs van een nieuwe Peugeot 307 niet kan vertellenOf als ze dan domme vragen terug gaan stellen: "maar jij vertelt toch ook niet zomaar wat je nieuwe tv gekost heeft?"
Ja hoor, 749 euro.
Daar kan ik ook niet tegen. "Praten we niet over" Flikker toch op met die onzinnige gedachtengang.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:27 schreef SadKingBilly het volgende:
Zaterdag een 107cm plasmascherm gekocht
Heerlijk voor films en Wii spelletjes
Maar je hebt gelijk. Nog erger is mensen die niet willen praten over geld.
"Mooi huis, wat hebben jullie betaald?" "Daar praten wij niet over."
"Goh, een nieuwe auto. Duur?" "Daar praten wij niet over."
Alsof ik de prijs van je huis niet op Funda terug kan vinden en iedere (Peugeot) dealer me de prijs van een nieuwe Peugeot 307 niet kan vertellenOf als ze dan domme vragen terug gaan stellen: "maar jij vertelt toch ook niet zomaar wat je nieuwe tv gekost heeft?"
Ja hoor, 749 euro.
Koetjes, kalfjes en het weerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |