weet je wat jou probleem is; ik zie er te goed uitquote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had gisteren avond mijn schoen gezet alleen de sint heeft er niets ingestopt
Klacht: Sint is een lelijke natnek...
Jou probleemquote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef JamFlava het volgende:
[..]
weet je wat jou probleem is; ik zie er te goed uit
True, maar dat vind ik toch wel een erg grove fout.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Zagen over spellings/grammatica foutjes is echt zooooo laag.
Dan ben je een zeikerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, maar dat vind ik toch wel een erg grove fout.
Mag je vinden. Ik zeik heus niet om ieder foutje, maak ze zelf ook genoeg. Maar dingen als 'ik wordt' en 'jou spullen' zijn gewoonweg dom.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan ben je een zeikerd..
Kanker schrijven als je aids bedoelt, dat vind ik een grove fout.
So? Voel je je beter dan mensen die daar niet zo'n belang aan hecbten?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik zeik heus niet om ieder foutje, maak ze zelf ook genoeg. Maar dingen als 'ik wordt' en 'jou spullen' zijn gewoonweg dom.
Ik zou ook een drol in je schoen stoppen als ik de sint wasquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef trovey het volgende:
Ik ben heel voorzichtig met het zetten van schoenen...voor ik het weet krijgt ik een warm, nog dampend cadeautje erin van mijn Sintkatten
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef zovty het volgende:
[..]
So? Voel je je beter dan mensen die daar niet zo'n belang aan hecbten?
Kom maar op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |