Ik ben beiden geheel met je eens hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké, ze roken wel eens, maar het is niet echt zo dat ze continue staan te roken ofzo. Nja, ik wacht de aflevering maar even af.
En toffe spoiler hierboven!
Idd, merk ik wel vaker in Amerikaanse series en films. Roken is echt taboe daar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:23 schreef Terreros85 het volgende:
Goh, was wel een beetje erg politiek-correct. Vrij matige aflevering
Wél leuk dat die jongen in 2006 (S01E17, "Life Among The Gorillas") ook al de jonge Marshall speelde.quote:foto Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Bragi het volgende:
En raar dat ze voor 13-jarige Marshall een andere acteur gebruiken, maar voor de 15-jarige Marshall (zie vorige aflevering) wel gewoon dezelfde.
In dit geval snap ik het wel, aangezien Ted zijn verhaal vertelt tegenover zijn (jonge) kinderen. Dan ben je wat extra voorzichtiger met verhalen over seks of roken, ook wil Ted zoiets natuurlijk niet verbieden.quote:foto Op dinsdag 15 december 2009 13:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, merk ik wel vaker in Amerikaanse series en films. Roken is echt taboe daar.![]()
Wel raar dat ze over een joint dan weer heel normaal doen.
Nee, wat dat betreft blijft het Ted die een verhaal aan zijn kinderen verteld, en als je het zo bekijkt, klopt die hele betutteling perfect met zijn persoonlijkheid, maar ook met hoe hij gevoelige onderwerpen in eerdere afleveringen behandelde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef Mavro het volgende:
Matige aflevering.
:S Vooral de betutteling idd. Maar goed, wat dat betreft blijft het toch Amerikaanse tv.
Makkelijk spelen ja, als je jezelf in elkaar moet trimmenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Bragi het volgende:
En raar dat ze voor 13-jarige Marshall een andere acteur gebruiken, maar voor de 15-jarige Marshall (zie vorige aflevering) wel gewoon dezelfde.
Oh, ja.quote:foto Op dinsdag 15 december 2009 16:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Makkelijk spelen ja, als je jezelf in elkaar moet trimmen
net gekeken en inderdaadquote:foto Op dinsdag 15 december 2009 11:27 schreef Ritmo het volgende:
Die slecht ingesproken stem van Lilly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop