The Playbook?quote:foto Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet dat boek van Barney ook alweer? Kan ik mooi vragen voor de kerst.
The Bro Code (en Bro On The Go)quote:foto Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet dat boek van Barney ook alweer? Kan ik mooi vragen voor de kerst.
Ik heb hem maar bij bol besteld.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Ritmo het volgende:
Is Bro On The Go ook gewoon ergens in de winkel te halen in NL?
Hee, eindelijk weer eens iets van Ted als docentquote:foto Op vrijdag 4 december 2009 12:08 schreef Bragi het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How I Met Your Mother 5.10 - The Window (Promo)
moet je nog aardig wat uit je hoofd lerenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
Aankomend jaar ga ik als barney met carnaval. Ga ik ook met de bro code zo rondlopen en de regels toepassen!
quote:foto Op zaterdag 5 december 2009 20:59 schreef Silv het volgende:
Weet iemand waar ik redelijk goedkoop alle seizoenen kan kopen.?
quote:foto Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Bragi het volgende:
How I Met Your Mother - Frosty the Inappropriate Snowman 2009 (Hier ook een link, maar het filmpje doet het daar (nu) niet)
P.S. How I Met Your Mother, de eerste vier seizoenen op dvd voor zestig dollar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop