topic deeltje 17, inmiddels zou je er rekening mee kunnen houden als je geen spoilers wil zien...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
Jammer dat er na een aflevering meteen die quotes weer voorbij komen. Erg triest
Hij doelt niet op de 'spoilerigheid' van de quotes. Lijkt mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:17 schreef bigbass het volgende:
[..]
topic deeltje 17, inmiddels zou je er rekening mee kunnen houden als je geen spoilers wil zien...
Dan vraag ik me af wat wel zijn probleem is.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij doelt niet op de 'spoilerigheid' van de quotes. Lijkt mij.
wat is inderdaad dan het probleem? Als nhij dit topic volgt moet hij toch ook een fan zijn van de serie, ik vind het iig leuk om de quotes weer terug te lezen in de dagen na de ep.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
SPOILER: over S05E11, de aankomende aflevering:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf? Kan me niet herinneren dat ik ze zo vaak heb zien roken?Afgezien van die paar sigaartjes. Ben benieuwd wat ze er precies mee gaan doen, zou het jammer vinden als ze nu, halverwege seizoen 5, opeens gaan doen alsof de groep al jaren rookt. Dat is een teken dat ze wel érg geforceerd op zoek gaan naar nieuwe onderwerpen voor een aflevering.
Dit vond ik inderdaad de mooiste deze episode. Voor de rest vond ik 'm maar matig. Volgens mij de eerste keer dat ik dat zeg dit seizoen...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat wel zijn probleem is.
I hate Barney Stinson!
Me too!
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Bragi het volgende:
Misschien krijgen ze er een flinke subsidie voor?SPOILER: over S05E11, de aankomende aflevering:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze er een flinke subsidie voor?
Ik denk dat ze er wel iets leuks van gaan maken, 't zal wel niet zo serieus zijn die titel. Hoop ik althansquote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog.
Nou ja, ik ben benieuwd hoe ze het precies aanpakken, maar ik ben nu al niet blij met het onderwerp. Achteraf zoiets erin schrijven vind ik onder hun niveau.
quote:I don't think 911 takes requests...
quote:BARNEY: Hey!
ROBIN: He's not saying hello, he's just telling you what he feeds his horses.
Precies. Iedereen kijkt de serie toch, wat is het nu dan van de quotes?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Samen nagenieten.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Precies. Iedereen kijkt de serie toch, wat is het nu dan van de quotes?
quote:Directing HIMYM this week. Equal parts overwhelm, education, and exhilaration. But directing while acting in a scene - very strange. Meta.
http://twitter.com/ActuallyNPH/statuses/6556249077
robin rookte ook in de badkamer toen ze samen met ted wat had .quote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef Rucebo het volgende:
Ik kan me nog wel een scene herinneren met Barney en Robin die sigaren rookten, maar dat was het wel zo ongeveer. Ben benieuwd...
SPOILER: Drie promopics van 100ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can someone say 'awesome'?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Lily en Robin rookten ook op de bruiloft van Marshall en Lily. En verder had je natuurlijk Marshall en Ted die nog wel eens blowden in hun studententijd.quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
robin rookte ook in de badkamer toen ze samen met ted wat had .
Oké, ze roken wel eens, maar het is niet echt zo dat ze continue staan te roken ofzo. Nja, ik wacht de aflevering maar even af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Lily en Robin rookten ook op de bruiloft van Marshall en Lily. En verder had je natuurlijk Marshall en Ted die nog wel eens blowden in hun studententijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |