quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
7 december is de volgende pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
7 december is de volgende pas.Zo lang nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik keek 'm gisteren ook en ik dacht ook zo van 'Whutt?' maar helaasquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik zag die "Cuz I'm still in love with you" niet aankomen, met de daaropvolgende "Would you lie to slap barney" ook niet
Het lukt me niet echt om het filmpje te bekijken. Iets met niet toegestaan in mn land. Ook nadat ik mn afkomst probeerde te verbergen via die eerste link.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:56 schreef Bragi het volgende:
How I Met Your Mother - Frosty the Inappropriate Snowman 2009 (Hier ook een link, maar het filmpje doet het daar (nu) niet)
P.S. How I Met Your Mother, de eerste vier seizoenen op dvd voor zestig dollar!
www.hidemyass.comquote:Op woensdag 2 december 2009 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het lukt me niet echt om het filmpje te bekijken. Iets met niet toegestaan in mn land. Ook nadat ik mn afkomst probeerde te verbergen via die eerste link.
1 |
Waah. Werkt wel. Dan weet ik niet wat ik daarstraks verkeerd heb gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
www.hidemyass.com
->
[ code verwijderd ]
Werkt níét?
Dan weet ik het ook niet meer.
En bij mij werkt het filmpje achter deze link nu wel.
en met wat pech is volgende week ook gelijk de laatste van december omat veel series een kerst break hebben o.a heroes .quote:
weer een reden waarom ik de maand december haatquote:Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en met wat pech is volgende week ook gelijk de laatste van december omat veel series een kerst break hebben o.a heroes .
weet niet hoe himym dat doet maar de kans is groot
Volgens tvcountdown volgende week maandag en die maandag erop afleveringen, maar dan een tijdje niet. Ik weet niet wanneer het dan weer begint.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en met wat pech is volgende week ook gelijk de laatste van december omat veel series een kerst break hebben o.a heroes .
weet niet hoe himym dat doet maar de kans is groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |