Dit was de 97ste.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
LOL, inderdaad. Alleen no kids were harmed eh? Die granny wel dan?![]()
Wanneer komt episode 100 eigenlijk?
Voorspelbaar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef Fir3fly het volgende:
Heel voorspelbare aflevering, maar ik vond het wel vermakelijk. Ik hoop dat het na de winterstop weer zoals in het begin van het seizoen wordt.
Ik ook niet. Ik had echt zoiets van: "Whaaaaat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik zag die "Cuz I'm still in love with you" niet aankomen
Voorspelbaar inderdaad. Er zaten een paar goede grappen in (zoals bovenstaande) maar de algehele plot was flinterdun.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik zag die "Cuz I'm still in love with you" niet aankomen, met de daaropvolgende "Would you lie to slap barney" ook niet
Dit. Maar zeker wel vermakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voorspelbaar inderdaad. Er zaten een paar goede grappen in (zoals bovenstaande) maar de algehele plot was flinterdun.
Daar dacht ik ook direct aan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:14 schreef egeltje1985 het volgende:
De look van Lily kwam me bekend voor...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |