Daar dacht ik ook direct aan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:14 schreef egeltje1985 het volgende:
De look van Lily kwam me bekend voor...
[ afbeelding ]
quote:Where's my money?!
You must get bitch slapped by the player across from you.
Three Stooges!
Slap three people in a row... with your left hand.
Het slap bet spel aan het eindequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef larry_flynt het volgende:
Slap bet met kinderen? Dat heb ik volgens mij gemist....
Dat was echt te slecht.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Het slap bet spel aan het einde
quote:foto Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef larry_flynt het volgende:
Slap bet met kinderen? Dat heb ik volgens mij gemist....
Klik.quote:
Noem eens één grap die je leuk vond dan? Ik snap niet hoe de meningen zo uiteen kunnen lopen. Naar mijn mening zaten er nagenoeg geen grappen in deze aflevering.quote:foto Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Mirel het volgende:
Hij was vrij leuk juist. Jullie moeten perse de goeie eps kut vinden. Laat ik maar niet over Family Guy beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop