Voorspelbaar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef Fir3fly het volgende:
Heel voorspelbare aflevering, maar ik vond het wel vermakelijk. Ik hoop dat het na de winterstop weer zoals in het begin van het seizoen wordt.
Ik ook niet. Ik had echt zoiets van: "Whaaaaat?quote:foto Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik zag die "Cuz I'm still in love with you" niet aankomen
Voorspelbaar inderdaad. Er zaten een paar goede grappen in (zoals bovenstaande) maar de algehele plot was flinterdun.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voorspelbaar?
Ik zag die "Cuz I'm still in love with you" niet aankomen, met de daaropvolgende "Would you lie to slap barney" ook niet
Dit. Maar zeker wel vermakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voorspelbaar inderdaad. Er zaten een paar goede grappen in (zoals bovenstaande) maar de algehele plot was flinterdun.
Daar dacht ik ook direct aan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:14 schreef egeltje1985 het volgende:
De look van Lily kwam me bekend voor...
[ afbeelding ]
quote:Where's my money?!
You must get bitch slapped by the player across from you.
Three Stooges!
Slap three people in a row... with your left hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop