Oke,
Ik vroeg dus laatst in de trein van 'Hey, waar moet ik heen?' Toen zei deze conducteur dat ik maar op moest rotten, omdat ik geen kaartje bij me had, en hij zou me anders gaan slaan omdat hij niet wist wat ie met me aan moest. Toen ben ik zo boos geworden dat ik hem een knietje in zijn ballen gaf. Daarna zei ie niks meer, en kon ik gewoon mijn weg vervolgen, met allemaal blikken mijn kant uit.
Natuurlijk...dat kan gebeuren, maar het hele verhaal hebben jullie dan natuurlijk niet gelezen, nee, dat had je me even moeten pm'en! Jezus wat kan ik daar toch kwaad over worden, dat jullie mij gewoon zo in de zeik zetten..Mede-fokk!kers..ik haat dat beleid hier een beetje.
Dat je dan een achtergrondverhaal wil horen van een goede klacht, maar mij niet even mailen om te vragen wat het precies inhoudt..zo'n achterliggende klacht.
Goed, ik zeg dus tegen een vriend van mij ''we gaan even een biertje doen toch?' Dus hij zo lopen naar zijn vrienden, en het leek hem wel een goed idee. Oke, toen gingen we naar de kroeg en hebben we een biertje betaald, apart afgerekend, want dan zouden we beter uitkomen met ons geld.
Oke, dus wij lopen zo naar die trein toe, en blijkt dus dat wij geen kaartje meer konden betalen naar huis, dus iemand had zijn gitaar meegenomen, en hebben we natural milk hotel gespeeld voor het station, lekker vals krijsen met onze vrienden, en natuurlijk met datzelfde biertje in onze hand.
Dus wij lopen zo weer haarlem station binnen, en kopen 1 kaartje, dus toen kon er iemand van ons naar huis. Daarna hadden we weer genoeg bijverdiend, en zijn we een biertje gaan halen. Nu hadden we weer geen geld, en gingen we aan de conducteur vragen of we gratis mee mochten rijden.
De conducteur zei tegen mij ''oprotten!' en toen mocht ik dus niet mee!
Klacht: Mensen die mij niet PM'en voor een topic.
Klacht 2: Lopen naar huis.
[ Bericht 3% gewijzigd door remlof op 19-11-2009 20:24:12 ]