Vertel me nou is, ik ben nu 25 en heb een jaar geleden heet meest geweldige meisje leren kennen wat ik ooit heb gekend, we hebben ons hals over kop in een relatie gestort en het afgelopen jaar is het meest geweldige jaar geweest wat ik in 25 jaar heb meegemaakt. Voor mijn gevoel was dit het, zo lief zo zacht zo geweldig en zo heerlijk, bij haar zijn voelde als hemel op aarde, maar door niet helemaal mezelf te zijn niet altijd even openhartig en eerlijk te zijn en door simpel gezegd mijn eigen stomme schuld is het nu over sinds bijna twee weken..... en van de week (dus anderhalve week nadat het over was) vertelede ze me dat ze een ander heeft, en ik, ik heb zoiets van JEZUS ik ben er zo kapot van, en heb ook de kans gehad, maar ik kan het niet, niet iemand anders in mijn leven nu ik nog zoveel om haar geef..... moet ik me er over heen zetten, en door gaan met mijn leven? of moet ik proberen te vechten, proberen te redden wat er te redden valt? ik weet het niet het enige wat ik weet is dat ik haar ontzettend mis en dat ik dagen alleen thuis huilend doorbreng, terwijl ik ondertussen ook dagen ken dat ik wel sterk ben en er wat van probeer te maken zonder haar. Ik zou alleen graag wten hoe andere fokkers zouden reageren in een situatie als deze.....
ik ben benieuwd
Probeer zoveel mogelijk met andere mensen om te gaan in plaats van in je eentje binnen te zitten.. dan denk je in ieder geval nog af en toe ergens anders aan..
Nu is het inmiddels weer uit met hun, waarom? ze voelt nog te veel voor mij.
hoije nu heb je het zelf verprutst ![]()
* pookiebear voelt zich weer een vrij man
Hoping that this is my final love!
quote:hmmm waarom klinkt deze gedachte me zo bekend in de oren? Ik wil niet gaan zeggen dat het zo is, maar ik weet wel dat deze gedachte zeker meespeelt.....
Op zondag 28 april 2002 20:26 schreef Cylvia het volgende:
dat ze nu al een ander heeft is wel een klein beetje vreemd als ik heel eerlijk mag zijn..dan had ze hem ook al toen ze nog met jou had of breng ik nu vanalles naar boven??
quote:Stiekem hoop ik eigenlijk dat dit ook bij hun zo gaat, en ik weet dat ze dit leest (ze is ook fokster) en Tim ik hoop dat jullie het redden maar aan de andere kant klinkt bovenstaand wel heel bekend.....
Op zondag 28 april 2002 20:26 schreef pookiebear het volgende:
Nu is het inmiddels weer uit met hun, waarom? ze voelt nog te veel voor mij.* pookiebear voelt zich weer een vrij man
quote:geloof mij nou maar... als je nu iemand anders neemt heb je alleen jezelf ermee en het meisje zal het je ook niet echt in dank afnemen... want je doet het dan volgens mij niet omdat je haar zo leuk vind..
Op zondag 28 april 2002 20:26 schreef Weirdo het volgende:
Het stomme is dat zij nu al een ander heeft binnen anderhalve week, dat ik enkele dagen terug ook die kans had en het gewoon niet kon omdat ik nog teveel met haar in mijn hoofd zit. In eerste reactie had i iets van fuck it als zij het kan kan ik het ook, maar idd als ik dat zou doen hou ik alleen mezelf voor de gek..........
Weet niet hoe het bij jouw ex zit, maar als ik iemand heel erg miste zorgde ik wel dat ik als de sodemieter 'vervanging' had. Die relaties duurden nooit lang, maar waren altijd wel fijn om die ander te vergeten.
Was dus eigenlijk een compliment voor mijn ex ![]()
Sterkte met het al te bekende kutgevoel..
quote:
geloof mij nou maar... als je nu iemand anders neemt heb je alleen jezelf ermee en het meisje zal het je ook niet echt in dank afnemen... want je doet het dan volgens mij niet omdat je haar zo leuk vind..
meer voor jezelf om die ander te vergeten... daar doe je 2 mensen pijn mee
I Know, dat is ook een van de redenen dat ik het niet gedaan heb, enerzijds weet ik dat ik het zou doen omdat ik mijn " ex " wil latzen zien dat ik verder kan, en idd aan de andere kant zoek ik de genegenheid en de liefde die ik zo mis nu.....
quote:moet ff eerlijk zijn, ik heb het geprobeerd, maar ik kan het gewoon niet, het voelt als "vreemdgaan" en ik zou zo graag willen dat zij dat ook had......
Op zondag 28 april 2002 20:33 schreef batje het volgende:
Ik weet uit ervaring dat ik na verbroken relaties die het meeste pijn deden, het snelst een ander had..Weet niet hoe het bij jouw ex zit, maar als ik iemand heel erg miste zorgde ik wel dat ik als de sodemieter 'vervanging' had.
quote:Ik zeg ook niet dat jij het moet doen
Op zondag 28 april 2002 20:36 schreef Weirdo het volgende:[..]
moet ff eerlijk zijn, ik heb het geprobeerd, maar ik kan het gewoon niet, het voelt als "vreemdgaan" en ik zou zo graag willen dat zij dat ook had......
Zou je zelfs afraden nu ineens snel een ander te zoeken. Probeer eerst maar eens weer een beetje happy met jezelf te zijn (door leuke dingen te doen, na te denken, huilen, praten, meer leuke dingen enz
) dan ben je vanzelf over een tijdje klaar voor een ander..
quote:zeg ik iets stoms als ik het gevoel heb nu dat dat er voorlopig niet inzit?
Op zondag 28 april 2002 20:41 schreef batje het volgende:
dan ben je vanzelf over een tijdje klaar voor een ander..
quote:Nee, das een heel normaal gevoel.. en misschien zit dat er voorlopig ook nog niet in.
Op zondag 28 april 2002 20:48 schreef Weirdo het volgende:[..]
zeg ik iets stoms als ik het gevoel heb nu dat dat er voorlopig niet inzit?
Zoals ik al zei; ik ben redelijk vaak na een pijnlijke breuk in een nieuwe relatie gedoken, en ik kan je zeggen dat het geen zier helpt. Ja, je bent de ander wel even vergeten, maar dat komt later net zo hard weer terug..
Sommigen duiken gelijk een nieuwe relatie in om het te vergeten (wat overigens goed schijnt te werken). Maar niet iedereen kan dat. Ga jezelf ook niet forceren je anders voor te doen dan je bent.
Houd in je achterhoofd dat als ze in zo'n korte tijd een nieuwe relatie heeft dat die relatie vrijwel gedoemd is te mislukken, het is een vergeetrelatie. Had ze daarvoor al gevoelens voor die persoon (wat ook de reden kan zijn dat ze zo snel iemand anders had) dan was ze je niet waard. Dan kun je beter blij zijn dat het over is.
quote:dus zij houd ook iemand voor de gek.
Op zondag 28 april 2002 20:26 schreef Weirdo het volgende:
In eerste reactie had i iets van fuck it als zij het kan kan ik het ook, maar idd als ik dat zou doen hou ik alleen mezelf voor de gek..........
a) zichzelf, de laatste anderhalve week
b) jouw, het afgelopen jaar.
maar deze vraag moet je eigenlijk aan haar stellen.
Na een tijdje zakt 'de pijn' weg. Echt waar.
* Bose is d'r ook net vanaf, afgelopen week weer begonnen met daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |