Je kan gewoon (eerst) een andere opleiding doen. Bekijk ook die opleiding aan de HvA, vanaf waar je kunt instromen bij LVNL. Even zoeken op luchtverkeersleider.nl, weet ff niet hoe ie heetquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef henrydg het volgende:
- Als ik ( er vanuit gaande dat ik niet blijf zitten ) de HAVO af heb, ben ik 16 jaar oud. Ik heb gelezen dat je pas vanaf je 19e een opleiding bij ze kan doen. Moet ik dan gewoon wachten of ondertussen een andere opleiding kan doen ( Lerarenopleiding Engels ) ?
Heel kort: een veeleisend beroep, waar niet veel mensen geschikt voor zijn. Dus idd, de eisen zijn hoog, en daardoor vallen veel mensen af.quote:- Is de sollicitatieronde echt heel zwaar, beetje een moeilijke vraag misschien maar, de kans dat je aangenomen wordt is dus heel klein begrijp ik. Waardoor komt dat?
Je denkt te moeilijk, dit is een vraag aan mensen die in de selectie zitten, waarvan 90% van die mensen geen kennis van luchtvaart hebben. Gaat er meer om hoe makkelijk de psychologe je omgepraat krijgt, en wat je drijfveren zijn volgens mij. Heeft weinig met een realistische situatie te maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef Lightning_NL het volgende:
Lijkt mij de meest perfecte en logische, maar het meest belangrijk: veilige oplossing.
Sowieso moet je je natuurlijk afvragen of je een tweede toestel wilt laten opstijgen of landen op een te gladde baan. En in het echt moet er natuurlijk ook van alles onderzocht worden etc en zal al het verkeer via andere banen omgeleid worden, als die er zijn.
Is het niet raar dat een aspirant luchtverkeersleider geen kennis van luchtvaart heeft?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Surferboy het volgende:
[..]
Je denkt te moeilijk, dit is een vraag aan mensen die in de selectie zitten, waarvan 90% van die mensen geen kennis van luchtvaart hebben. Gaat er meer om hoe makkelijk de psychologe je omgepraat krijgt, en wat je drijfveren zijn volgens mij. Heeft weinig met een realistische situatie te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |