[verhaalover reisverzekering dat eigelijk niet relevant is :-) ]
NAV bovenstaande en omdat ik mijn zonnebril echt nodig heb ben ik een nieuw gaan kopen. Mijn gewone bril had ik ook al een tijdje mocht eventueel ook vervangen worden indien het prijsplaatje ok was.
De verkoper gaf aan dat er een actie was bij aanschaf van 2 brillen. Daranaast gaf hij aan dat ik van mijn verzekering 95 euro zou terugkrijgen. Die vergoeding kon hij controleren en aanvragen.
Ok, twee brillen dus als die 95 euro ook ok zou zijn. aanvraag in de winkel gedaan, en toen wachten. Nadat het bericht kwam dat het was goedgekeurd idd 2 brillen aangeschaft. Alles bij elkaar moest ik toch nog iets van 500 euro betalen.
Ligt er gisteravond bij thuiskomst ene brief op de mat.. Van de brillenboer. Of ik nog even 95 euro wil betalen want de verzekering betaald de 95 euro niet.
Afgezien het hoe en waarom de verzekering weer niet thuisgeeft, dit is toch een geval van pech voor de brillenboer? In die winkel hebben zij de aanvraag voor mij gedaan, daar moest ik voor tekenen. Ik moest in de winkel wachten of eea werd goedgekeurd en pas nadat daar het groene licht van kwam heb ik de koop gesloten.
Die 95 euro korting maakte voor mij wel degelijk uit of ik 1 of 2 brillen zou kopen. men heeft in de winkel bevestigt dat het goedgekeurd was, dan kan men toch niet naderhand nog eens aangeven, die korting gaat toch niet door, je moet betalen????
[ Bericht 14% gewijzigd door klusfoobje op 19-11-2009 14:59:05 ]
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...