Oke, dat is ook goedquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen maar liggen, ik wil ook knuffelen.
*knuffelt*quote:
Wat? De biertjes? De pizza's? De geile buurmeisjes?quote:
De pannenkoeken en de biertjes en het biertje waar ik nu mee bezig benquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat? De biertjes? De pizza's? De geile buurmeisjes?
Belt ie midden in de nacht, ik lig lekker te slapen want ik moest weer vroeg op en zo... Knalt er opeens krachttoer door m'n kamer. Daniel, of ik niet een leuke kroeg weet in Enschedequote:Op vrijdag 20 november 2009 04:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Whoaaaaaaaaaah! Samzz aan de lijn gehad! Met de sjikkere kop naar enschede gegaan met de taxi... ruzie gehad.... Supermooie avond gehad!!! Nu slapen!
jij bedoelt Tijs !quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bruins...is dat ook zo'n kinderparadijs?
Ik ga ook altijd Bruins.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef haakon het volgende:
[..]
jij bedoelt Tijs !
Bruins is de mooiste disco in omstreek hier !
Weet ik veel. Heb geen idee hoe de beste jongen eruit zietquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:53 schreef haakon het volgende:
Daniel ís cuteDaniel, ga je nog bruinsen zondag ?
whaha ik had em laatst op hyves gevondenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel. Heb geen idee hoe de beste jongen eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |