quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef kawotski het volgende:Ik heb zelf een GPS Garmin 60CSx, die ontvangt een stuk of 12 - 15 satelieten tegelijk, maar zelfs die is op zn best maar tot op 3 meter precies, en als je m aan laat staan zie je af en toe dat ie meters maakt uit zichzelf. Stel mijn auto staat een maandje stil met die gps apparatuur van de overheid, ik durf te wedden dat je alsnog een rekening krijgt omdat je gps een rondje is gaan doen op basis van de ontvangst.. wordt nog een leuke zaak..
En wordt het GPS of Galileo? Want bij mijn weten behouden de Amerikanen zich het recht voor om GPS uit te zetten.. in dat geval wil ik wel een handje helpen dat ze die dingen uitschakelen.. ff op zoek naar een goede hacker dus.
Wat ook hilarisch is, het rekeningrijden wordt afhankelijk van een systeem wat niet eens van de Nederlandse overheid is. Lekker afhankelijk zijn we dan

Dat kan nog problemen opleveren als de Amerikanen ineens besluiten naar een ander systeem over te gaan of het systeem uit te zetten ofzo.