hij handelt in onbestelbare pakketten of wat?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Chinless het volgende:
Even Conflict PM'm. Hij kan volgens mij wel iets betekenen voor je
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef jeroen25 het volgende:
Kun je niet met je buurvrouw praten zodat het alsnog op 1 kan worden afgeleverd?
Dat lijkt me niet slim.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef Dramacydril het volgende:
[..]
Mischien ga ik gewoon lekker liegen en en zeg ik gewoon dat ik niet thuis was die dag op nr.1 en dat de postbode de status: zending geweigerd heeft doorgegeven, wat dan hun fout is. Hopelijk bieden ze het dan nog een keer aan.
Als een bezorger de opdracht krijgt een aangetekend pakketje op nummer 1 af te geven mag deze het toch niet zomaar afgeven op nummer 7?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim.
Gewoon tegen TNT vertellen dat die buurvrouw de bezorger naar jouw huis heeft verwezen en dat je gewoon thuis was, dat is juist een heel erg kwalijke zaak.
Natuurlijk mag dat wel!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:46 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als een bezorger de opdracht krijgt een aangetekend pakketje op nummer 1 af te geven mag deze het toch niet zomaar afgeven op nummer 7?
De fout lijkt hier te liggen bij de verzender of de persoon bij TNT die de aangetekende post heeft behandeld. De bezorger doet enkel wat hem wordt doorgegeven.
Ahh... Daar heb je natuurlijk een punt. Legitimatie had ik even over het hoofd gezienquote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel!
Hij had gewoon naar nummer 1 moeten gaan en daar degene moeten laten legitimeren.
Het pakket is toch aan een persoon gericht? Niet aan een huisnummer.
ik heb zelf gewerkt daar bij de TNT en het loopt toch iets anders.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:35 schreef Conflict het volgende:
Ik ben Conflict
Tsja, het is niet echt de schuld van de TNT natuurlijk, maar van de afzender. Die heeft een dubbele fout gemaakt, eerst het verkeerde nummer erop geschreven en toen verzaakt de afzender erop te noteren.
...
Een raar geschreven 1 kan trouwens wel op een 7 lijken, misschien was het gewoon wel goed op het pakket vermeld.
Fout conflict, we moeten naar het adres kijken, niet naar de naam die erop staat. Staat duidelijk in de regels van TNT.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel!
Hij had gewoon naar nummer 7 moeten gaan en daar degene moeten laten legitimeren.
Het pakket is toch aan een persoon gericht? Niet aan een huisnummer.
Je eigen verstand gaat nog altijd boven de standaard regelsquote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Pitebuell het volgende:
[..]
Fout conflict, we moeten naar het adres kijken, niet naar de naam die erop staat. Staat duidelijk in de regels van TNT.
Weet het, maak het zelf ook vaak genoeg mee en meestal weet ik de naam bij het adres ect ook wel.quote:[..]
Je eigen verstand gaat nog altijd boven de standaard regels![]()
En als je ziet dat die 1 ook een 7 zou kunnen zijn en de naam van nummer 7 komt overeen met de naam op het pakket, dan kun je misschien zelf ook eens een keer een conclusie trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |