ik ben al aan de twitter, en aan facebook, maar ik doe er niets meequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook echt niet aan de twitter hoor.
facebook doe ik ook niets mee. Wel een account maar er staat vrijwel nix op....quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben al aan de twitter, en aan facebook, maar ik doe er niets mee
Nee, dat is toch echt allemaal niets voor mij om dat allemaal bij te gaan houdenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
facebook doe ik ook niets mee. Wel een account maar er staat vrijwel nix op....
Twitter vind ik grappig. Tijdverdrijf.. Lekker slap ouwehoeren... Past wel bij me
dan heb je er straks een complete kantoor baan aan ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt allemaal niets voor mij om dat allemaal bij te gaan houden
gewoon tussendoor een berichtje en af en toe wat leesvoer..... daarom sla ik gewoon een aantal SCs over als ik het te druk heb met twitterquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt allemaal niets voor mij om dat allemaal bij te gaan houden
KPN heeft sowieso geen bereik las ik op twitterquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee onder de banken hebben we geen bereik
Owh, als ik ervoor betaald zou worden, zou het wellicht anders worden. Voor de verandering een Reallife-soap/serie over een OBN-er?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je er straks een complete kantoor baan aan ?
ga je heen??quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef Weemz het volgende:
Straks boodschappen doen en dan een weekend weg!!!
Aha! Het verdeel en heers principe ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon tussendoor een berichtje en af en toe wat leesvoer..... daarom sla ik gewoon een aantal SCs over als ik het te druk heb met twitter
moet jij nu niet spontaan een "onderzoek" gaan doen naar de toepasbaarheid van deze vormen van nieuwe media voor je baas ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Owh, als ik ervoor betaald zou worden, zou het wellicht anders worden. Voor de verandering een Reallife-soap/serie over een OBN-er?
yep... en dan ga ik ook nog eens anderhalve week op vakantie dus dat wordt heel erg verdelenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Aha! Het verdeel en heers principe ?
Dringend, spoed, je moet me terugbellen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef Nizno het volgende:
ow en ik vind twitter minder erg dan die mensen die 4 keer in een uur je voicemail inspreken dat je ze even terug moet bellen... Heb ik nu helemaal geen zin in! Dus dat doe ik wanneer het mij uit komt.. En hoe vaker mn voicemail wordt ingesproken hoe minder snel dat zal zijn
Nou ik weet wie t is.... en dus ook waar het om gaat... en dus ook dat ik me daar NU niet mee beig wil houdenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dringend, spoed, je moet me terugbellen.
*dat kan morgen ook nog wel*
Oh, wat gaaf!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef MisterO het volgende:
he hoi! Ik twitter gewoon hier hoor:) vanavond naar de Michael Jackson tribute show in de HMH!
niet mijn kinda fun, maar voor jou vast heel veel plezier!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef MisterO het volgende:
he hoi! Ik twitter gewoon hier hoor:) vanavond naar de Michael Jackson tribute show in de HMH!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:27 schreef MisterO het volgende:
Vodafone?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Steve het volgende:
Ik kan niet bellen/sms'en. En ik weet niet waarom niet.![]()
KPN?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Steve het volgende:
Ik kan niet bellen/sms'en. En ik weet niet waarom niet.![]()
Ik zeg, het is een complot!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
KPN?
Die van Voda is inmiddels opgelost. KPN is nu de volgende
O god, ik zie het ja. Gaat lekker deze weekquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
KPN?
Die van Voda is inmiddels opgelost. KPN is nu de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |