Ik heb een fucking grote schuld bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha o.k. geld is op? je moet aan de bak?Gaat Berlijn nog door?
Ja met mij gaat het goed. Ik ben gewoon thuis. Ben druk bezig met allerlei dingen.
Trainen staat op een laag pitje aangezien mijn hand gekneusd is. (Het raam sloeg keihard dicht door de wind en mijn hand zat er tussen. )
das kut, maar je moet het zeker gaan doen, Berlijn... nu kan het nog while ur still young.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik heb een fucking grote schuld bij mijn ouders.dus berlijn gaat niet door, niet echt de plek om veel geld te verdienen. maarja, komt ooit nog wel.
ja morgen met de neefjes en mijn zwager naar Sinterklaar en de verdwenen Pakjesbootquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha Nee ik mis ze ook al hier... Had ik tenminste nog enige aanspraak..![]()
![]()
hoezo je ziet me nooit meer hier? ik kom toch nog weleens langs om te posten? ... ligt er natuurlijk ook aan wie er is.![]()
![]()
hoe is het met jou jongen? Bijna weekend voor je... nog p;lannen?
is niet echt een plausibele verklaring voor je gekneusde handquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha o.k. geld is op? je moet aan de bak?Gaat Berlijn nog door?
Ja met mij gaat het goed. Ik ben gewoon thuis. Ben druk bezig met allerlei dingen.
Trainen staat op een laag pitje aangezien mijn hand gekneusd is. (Het raam sloeg keihard dicht door de wind en mijn hand zat er tussen. )
o, leuk! ja, tis een gat in de markt, die Sinterklaasfilms etc. was er vroeger niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja morgen met de neefjes en mijn zwager naar Sinterklaar en de verdwenen Pakjesboot
kijken waar Vlarp en de rest van de crew afgelopen zomer druk mee geweest is
laat me raden, jij denkt natuurlijk dat ik mezelf probeerde te f*sten en toen kneusde ik 'em? Zoiets?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is niet echt een plausibele verklaring voor je gekneusde hand
ik vermoed een hele andere oorzaak van die kwetsure
Nouja, ik heb er een jaar gewoond en ik ga weer terug.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das kut, maar je moet het zeker gaan doen, Berlijn... nu kan het nog while ur still young.![]()
Dus jij komt ook uit Amsterdam?dacht dat ik de enige hier was die uit het Westen kwam.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:44 schreef Xiance het volgende:
mnike
ik hang nog steeds met mn pootjes over de rand van de lappenamdn yup, ga maandag wel weer werken, van dat thuis hangen word ik alleen maar chagerijnig
moet je nog op huizenjacht?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:45 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er een jaar gewoond en ik ga weer terug.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef MrBrightside het volgende:
't Blijft tenslotte de enige stad van Nederland.
haha wat grappig. Ik zit nu Vespertine te luisteren.quote:
quote:
Oh, ik dacht dat jij zo'n kutte muzieksmaak had.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha wat grappig. Ik zit nu Vespertine te luisteren.
ja, de kerstliedjes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:48 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
AAA VEERRRYYYYY MEERRRRYYYY XXXXMMMAAASSSSSSSS
FFOOORRRR TTTHHHEEEE OOLLLLDDDDDD AAANNNDDDD TTTHHHEEEEE YYYOOOUNNNNGGGGG!!
* Xiance walst lekker in zn eentje door de kamer heen
MEIN GOTT!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
begin je met halve dagen te werken?
kutte muzieksmaak?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij zo'n kutte muzieksmaak had.haha.
Ik luister nu eigenlijk naar m83, maar dat staat op in mijn kamer, heel hard zodat ik het door het hele huis hoor, en nu zit ik hier nog wat dingen op youtube op te zoeken..
En er is nog zoveel meer te leren behalve het nieuws!quote:mên... wat je allemaal al niet leerdt he, als je ziek bent en tijd hebt om t nieuws bij te houden
Ik moet bekennen, ik heb 1 guilty pleasure, en dat is Lady GaGa.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kutte muzieksmaak?![]()
ik houd van vele stijlen, en ja, ook Britney.
kerstontbijt op bed? maar je ontbijt bestaat toch uit koffie en een peuk? daar valt ook geen eer aan te beleven... hahahahahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
MEIN GOTT!!
ik werk inmiddels alweer fulltime hoor!
ik vond een jaar parttime werken wel meer als zat
nu wordt het weer tijd om geld te sparen, zodat ik volgend jaar rond deze tijd ergens een leuk appartementje kan opscharrelen, kun je fijn langs komen om me te verwennen met een kerstontbijt op bed
koffie, een croissantje, en een eitje dank u.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kerstontbijt op bed? maar je ontbijt bestaat toch uit koffie en een peuk? daar valt ook geen eer aan te beleven... hahahahaha
Wil je weer gauw op jezelf gaan wonen?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, ik heb 1 guilty pleasure, en dat is Lady GaGa.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ga ook even ontbijten. Coffee and a cigarette.
Zet Oma knots stem opquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga mensen dood maken.. gewoon omdat het kan!!!![]()
![]()
![]()
o ja, je rookt niet...quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
koffie, een croissantje, en een eitje dank u.
peuk![]()
MrBright, ik ben een bofkont, ik heb "slechts" een ernstige verkoudheid
zit nu de hele tijd te zingen. the theme song van Family Knots. hahahahquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zet Oma knots stem op
ach jij ouwe semelaar
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:08 schreef Xiance het volgende:
WOOOHHOOO YEAAAAHHHHH
ik heb nooit last van kruimels in bed![]()
je KAN het gewoon niet miekie.... muts...
Nou dan is het maar goed dat jij niet leefde ten tijde van de oude griekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, je rookt niet...![]()
Vind het bestwel overrated ontbijt op bed. Zit altijd te kutten met die tray en kruimels in je bed...![]()
Zit liever als ik eet. Ook in de Supperclub e.d. dat liggend eten is niet echt iets voor mij..
quote:
niet blaffen maar yoghurtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
Gaan we dit topic nog volblaffen krijgen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan is het maar goed dat jij niet leefde ten tijde van de oude grieken
met de yoghurtbuksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |