quote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ieuw een persoon die op 1 geslacht valtja eng he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er niet vaak trouwens hoor... Ho en Les mis ik ook erg veel topics tussendoor... Dan heb ik even een tijdje geen zin om met mn seksualiteit bezig te zijn
Ga woensdag op vakantie dus dan ben ik er sowieso niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
maar dus lesbisch??quote:Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja eng he?
Ben er niet vaak trouwens hoor... Ho en Les mis ik ook erg veel topics tussendoor... Dan heb ik even een tijdje geen zin om met mn seksualiteit bezig te zijn
Ga woensdag op vakantie dus dan ben ik er sowieso niet
Da's dus niet de bedoeling nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
oh gawd, het wordt hier een soort van 2de singles zo![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Apart... [HOMO] in ONZ, [Lesbeau] in GC en [Bi] in SEX...
We kijken even aan hoe dit hier gaat lopen, als het levensvatbaar is gaan we verder kijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:08 schreef Nizno het volgende:
Waarom staat de SC van BI in SEX, Ho in ONZ en en Les in GC?
xsnapperweerushelemaalnixvan!!
Ben btw niet bi...
was dus niet de eerste... en zal ook niet de laatste zijn denk ik
Samen met Tally ja.quote:
Volgens mij wordt er in R&P meer sex bedreven dan in SEXquote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
SEX-mod he
eigenlijk horen ze allemaal in R&P
Ik bedoelde dat Homo, lesbeau en bi allemaal in R&P horenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in R&P meer sex bedreven dan in SEX
Denk dat R&P beter is dan SEX jaquote:Op donderdag 19 november 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Homo, lesbeau en bi allemaal in R&P horen
ja dus lesbischquote:Op donderdag 19 november 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dus lesbisch??
oeh vakantieik wil ook
ps... niet ten nadele van de MODs hoor... heb niets te klagen over al die MODjes op welk subforum dan ook.... hoewel wel op 1 maar dat subforum is al dichtquote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's dus niet de bedoeling nee.
[..]
[..]
We kijken even aan hoe dit hier gaat lopen, als het levensvatbaar is gaan we verder kijken.
Hier een rauw kantjequote:Op donderdag 19 november 2009 16:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik begin er de laatste tijd wat actiever naar te zoeken. Meer zo dat ik gewoon mijn best doe om zoveel mogelijk lesbo's en biseksuele dames te ontmoeten. En soms zit daar iets tussen dat direct indruk maakt. Gisteren afgesproken met een heel leuk meisje, avond eindigde wel met een zoen op de wang maar ik geef nog niet op..
Het is gewoon verdomd lastig om leuke meiden tegen te komen als de vijver zo klein is. Ik hoefde eerder helemaal niet actief te zoeken maar ik kijk toch wel uit naar dat éne meisje die iets in mij los weet te maken. Wat weer niet wil zeggen dat ik desperate ben, integendeel. Ik vind niet zo gauw iemand indrukwekkend.
Opvallend trouwens, bij mannen viel ik op dominante types, bij vrouwen merk ik juist dat ik vrouwen aantrek en op zoek die al veel hebben meegemaakt. Een soort van rauw kantje of zo, waardoor ik me dan als Grote Beschermster op wil werpen.
heb sowieso het idee dat veel lesbo/bi meiden die naar vrouwen neigen een rauw kantje hebben. Tot nu toe nog nooit 1 leren kennen die geen problemen heeft/had (ik val er ook onder)quote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hier een rauw kantje![]()
Het is idd lastig om een leuk meisje tegen te komen hoor..
Alleen lopen daar al twee SC's die erg druk zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus lesbisch
En ik heb nu al zin in de vakantie...
Ben het er wel mee eens dat alle drie de SCs eigenlijk in R&P horen...
how about a subforum met alleen maar SC daarinquote:Op donderdag 19 november 2009 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen lopen daar al twee SC's die erg druk zijn.
Het is wel handiger om dat een beetje te verdelen lijkt me
Das wel makkelijker zoeken naar t vervolg van t topicquote:Op donderdag 19 november 2009 18:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
how about a subforum met alleen maar SC daarin
Wel weer voornamelijk vrouwen. Het lijkt wel de maatschappijquote:Op donderdag 19 november 2009 20:30 schreef Pien85 het volgende:
Goh, volgens mij loopt dit topic best wel
Ja ik ben bi-curious. Ik ben vooral seksueel aangetrokken tot mannen. Ik denk niet dat ik ooit verliefd op een man zou kunnen worden. Seks met mannen dat trekt mij weer wel.quote:
Een man is altijd lekkerder dan een schaapquote:Op donderdag 19 november 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijn wil gewoon sex, zo graag dat ie het zelfs met schapen doet dus waarom niet met mannen?![]()
[..]
JB, pien en erm ripley toch ook ofnie? en vast nog een paar die er nooit zijn
en een paar die bi schierig zijn
geen ervaring mee om te vergelijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik ben bi-curious. Ik ben vooral seksueel aangetrokken tot mannen. Ik denk niet dat ik ooit verliefd op een man zou kunnen worden. Seks met mannen dat trekt mij weer wel.
[..]
Een man is altijd lekkerder dan een schaap
Gelukkig ik ook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen ervaring mee om te vergelijken
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook nietIk mag dan wel op Texel gewoond te hebben met schapen heb ik nog nooit wat gedaan en dat ga ik ook nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |