Hier op fok?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Een aantal jaar terug stikte het hier van de lesbische- en biseksuele dames, en nu kan ik alleen maar manwijfen vinden. Ik snap het niet, hoe kunnen de 'mooie' niethetero's nou opraken?
ik kan wel met jou overweg hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan sowieso trouwens niet zo goed overweg met vrouwen... of zij niet met mij...
Voor jou is Pien geen bedreiging maar een kans.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan wel met jou overweg hoor(wanneer spreken we nou weer es af?)
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de genoemde beschrijving ben ik bang![]()
Succes met vrouwen en mannen heb ik op dit moment alleen even niet, ze zien me niet staan
Ik heb er nooit echt een geheim van gemaakt hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij?dat wist ik nog niet
ben ik iig niet de enige die van 2 walletjes eet in het single topic
Op een goeie dag mascare, wenkbrauwen doe ik niets aan die zijn goed zoals ze van nature zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef Seven. het volgende:
Hoe kijkt de gemiddelde bi tegen veel make-up aan eigenlijk? In de lesboscene is het niet meer dan normaal om make-uploos door het leven te gaan. Ik persoonlijk gebruik oogpotlood, wenkbrauwpotlood (wegens paar rare gaten in mijn wenkbrauwen) en mascara. En ik foundation een enórme afknapper bij vrouwen.
Tijnbrein toch ook?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt een geheim van gemaakt hoor
Maar eh, we zijn niet de enige twee hoor
kut mod daarquote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee! Dat doet me weer denken aan een website voor biseksuele vrouwen, biskwie... kutsite
hihi pien wil(de) graag met mij zoenen maar nog nooit met haar gedaan soms moet je iemand laten verlangenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor jou is Pien geen bedreiging maar een kans.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hihi pien wil(de) graag met mij zoenen maar nog nooit met haar gedaan soms moet je iemand laten verlangen
tijn wil gewoon sex, zo graag dat ie het zelfs met schapen doet dus waarom niet met mannen?quote:
JB, pien en erm ripley toch ook ofnie? en vast nog een paar die er nooit zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt een geheim van gemaakt hoor
Maar eh, we zijn niet de enige twee hoor
Hoest met JBtje? lang niet gesproken?quote:
Ripley niet hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijn wil gewoon sex, zo graag dat ie het zelfs met schapen doet dus waarom niet met mannen?![]()
[..]
JB, pien en erm ripley toch ook ofnie? en vast nog een paar die er nooit zijn
en een paar die bi schierig zijn
Heel goedquote:Op donderdag 19 november 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoest met JBtje? lang niet gesproken?
JBquote:Op donderdag 19 november 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
Wat leuk
Ik vind vrouwen mooi, zacht, opwindend, maar kan me niet voorstellen echt verliefd op een vrouw te worden, mijn relaties zijn altijd mannen.
En ik ken al wel wat mensen van hier
Nog steeds een single Bitje, ga het daten enzo maar opgeven stom kut gezeik met die wijfenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ripley niet hoorDie zegt juist altijd dat ze totaal niet de behoefte heeft
[..]
Heel goed
Nog steeds een vriend
En met jou?
Apart... [HOMO] in ONZ, [Lesbeau] in GC en [Bi] in SEX...quote:
maar dan vast minder onderling gezeikquote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JB
oh gawd, het wordt hier een soort van 2de singles zo![]()
Denk het wel. Sex SC is ook een soort 2de singles, en daar is nooit gezeik.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dan vast minder onderling gezeik
Dat zeiden wij ook alquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Apart... [HOMO] in ONZ, [Lesbeau] in GC en [Bi] in SEX...
En graag zonder de sfeer die in Singles hangt... want dat is wel 't laatste waar ik op zit te wachten eigenlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dan vast minder onderling gezeik
never mindquote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook al
[..]
En graag zonder de sfeer die in Singles hangt... want dat is wel 't laatste waar ik op zit te wachten eigenlijk
Ik kom niet meer in singlesquote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JB
oh gawd, het wordt hier een soort van 2de singles zo![]()
Ik ben gewoon nooit verliefd geweest op een vrouw. Ik heb wel twee vrouwen gehad in mn leven waar ik gevoelens in die richting voor had, maar echt verliefdquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nog steeds een single Bitje, ga het daten enzo maar opgeven stom kut gezeik met die wijfen![]()
Ontopic blijven
stelling
Mannen zijn in relaties/omgang makkelijker dan vrouwen
Ik vind dus van wel... wat zijn wij vrouwen lastige twijfelen konten die geen beslissingen kunnen maken. Relatie aangaan met man heb ik altijd makkelijker gevonden dan een vrouw (en toch wil ik verder met vrouwen)
Ieuw een persoon die op 1 geslacht valtquote:Op donderdag 19 november 2009 18:08 schreef Nizno het volgende:
Waarom staat de SC van BI in SEX, Ho in ONZ en en Les in GC?
xsnapperweerushelemaalnixvan!!
Ben btw niet bi...
was dus niet de eerste... en zal ook niet de laatste zijn denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Flirten tja... ik schijn dat wel te kunnen haha alleen willen al die mensen geen relatie's (met mij)quote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in singles![]()
[..]
Ik ben gewoon nooit verliefd geweest op een vrouw. Ik heb wel twee vrouwen gehad in mn leven waar ik gevoelens in die richting voor had, maar echt verliefd
Nu kom ik sowieso wat moeilijker in contact met vrouwen en flirten met een vrouw kan ik al helemaal niet, ik begrijp ze nl niet, bij een man hoef je maar lief te kijken en je bent klaar bij wijze van spreken![]()
Dus ik houd het wat dat betreft maar bij mannen (nou ja, 1 man dan) en dan kijk ik wel wat ik verder met die vrouwen doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |