Heb m nooit echt gezien, of ik herinner me het niet meerquote:Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, hij zat naast zo'n übernerd.Hij lijkt op T_Y hè?
Hmja.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]![]()
Dus ongeveer een mager 6je?
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:43 schreef Tijgertje. het volgende:
En ze hadden daar geen rookverbod. Dus iedereen stond daar te roken en te blowen.![]()
Alles stonk.
Rookverbod is netquote:Op donderdag 19 november 2009 10:43 schreef Tijgertje. het volgende:
En ze hadden daar geen rookverbod. Dus iedereen stond daar te roken en te blowen.![]()
Alles stonk.
Ben je zo lelijk zonder make-up dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
Omijngod. Anders maak je met de cam even een foto zonder make up en met make up.
Tering.
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ben je zo lelijk zonder make-up dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oké. Niet heel lelijk dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Is heul niet zo.
90% loopt te klagen hoe afgrijselijk eng ze wel niet zijn zonder make-upquote:Op donderdag 19 november 2009 11:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vrouwen die lijden aan een verknipt zelf imago.
Dat weten we, maar je bent totaal niet lelijk zonderquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 10:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Niet heel lelijk dan.Maar ik hou wel van make up.
Ik ben eng mét makeup!quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 11:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
90% loopt te klagen hoe afgrijselijk eng ze wel niet zijn zonder make-up
Ik heb nog software ontwikkeling om 12.10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |