Why notquote:
Haha dit meen je niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
![]()
Die Noortje. waar jij altijd ''ok'' tegen zegt als ik het heel goed begreep. Ik begon op jou te lijken.![]()
Im seriousquote:
Heel FOK! is een groot huillie bende.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wat een huilie is het toch ook.
Maar ik wil niet afgestempeld worden als een KingGonequote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wat een huilie is het toch ook.
Huilt Bami vaak :$?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heel FOK! is een groot huillie bende.
Wie?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik wil niet afgestempeld worden als een KingGone
Ik ben godverdomme Dionysiou
Gezondheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik wil niet afgestempeld worden als een KingGone
Ik ben godverdomme Dionysiou
Ja dat enequote:
okquote:
Boh had jouw reactie niet gezien, sorry schatjequote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Homo, waarom zeg je alleen hoi tegen haar.
Hoi.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Boh had jouw reactie niet gezien, sorry schatje.
Hoi.
Heb je me vandaag al gespot?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Homo, waarom zeg je alleen hoi tegen haar.
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Heb je me vandaag al gespot?
Ik moet nog zienquote:
Net een half uurtje bezig.quote:
Dus jij zat in dezelfde busquote:
Hij was op het busstation.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Waar is mn wannabee nu weer?
Getinte gozer? Daar zat ik niet naastquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, jij zat achter de deur. Met zo'n getinte gozer naast je. Die gast lijkt op T_Y.
Ja, naast je aan de andere kant dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Getinte gozer? Daar zat ik niet naast... Ik zat alleen op een stoeltje
Zal ik eens doen. Anders maak ik wel een foto! Hij lijkt echt terig veel op je.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vraag de volgende x even zn naam
ik ben Nieuwegein vandaag nog niet uitgeweest.
Was al vanaf 9 uur bezig, + afleiding van FOK!, klein uurtje aan gewerkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
[..]
Viel weinig te reflecteren zo te zien.
Jij doelt dus op die klasgenoot van mequote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. Anders maak ik wel een foto! Hij lijkt echt terig veel op je.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. Anders maak ik wel een foto! Hij lijkt echt terig veel op je.
Hay!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Wel oké.
Ik werd dus uiteindelijk om half 4 opgehaald.
Nja, rond 6 uur waren we in Brussel, en om 7 uur waren we bij de zaal.Fackin 10 euro om te parkeren.
Oké. Toen wat gaan eten bij een pizzeria. Gewoon facking 16 euro voor een pizza.
Richting de zaal, was het voorprogramma bezig. Mochten we niet naar binnen omdat de zaal vol was.
We mochten alleen naar de tribunes. Ja. Fack dat. Dus ik al mn charmes in de strijd gegooid.
Nja. Voorprogramma was wel oké. Toen kwam The Prodigy. Facking veel gekke belgen daar.
Echt, die moshpits waren niet te ontwijken, en ik heb er een grafhekel aan.
So. Uiteindelijk was de oorpiercing van een vriendin er half uitgescheurd door zo'n mongool dus gingen we even weg.
Daarna zijn we op een iets rustiger stuk gaan staan. Was om 23:00 afgelopen ofzo. En ben nu thuis.![]()
Dat was mijn dag verslag.
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee gek.Morgen om 12:00 op school zijn. Wil even douchen en alles dus om 10:00 mn bed uit.
![]()
De heen en terugreis met ons huurautotje was wel heel erg vet.
Heenreis stond er metal muziek op van een iPhone.Dus ik werd gek.
Terugreis heb ik mijn iPod op de speakers gezet en heb ik ze echte muziek laten horen.
Ja, hij zat naast zo'n übernerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij doelt dus op die klasgenoot van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |