abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74840029
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga lekker slapen

om half10 eruit

jooo
Truste jooo
  donderdag 19 november 2009 @ 02:11:58 #27
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74840036
@ Noel

Slaap lekker

@ Elmo

Haha arme jij.
Wat zul jij in NL genieten van je Frikadellen.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74840043
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:11 schreef Dionysiou het volgende:
@ Noel

Slaap lekker

@ Elmo

Haha arme jij.
Wat zul jij in NL genieten van je Frikadellen.
Vooral kroketten Die zijn lekkerder En frietjes speciaal en satesaus En Nibbits En Drop
  donderdag 19 november 2009 @ 02:15:05 #29
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74840049
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:13 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Vooral kroketten Die zijn lekkerder En frietjes speciaal en satesaus En Nibbits En Drop
Je maakt me honger!

Ik gooi er zo wel een pizza in. Heb nog niks gegeten. Ziek zijn.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_74840057
Gisteren de film "In Bruges" gezien. Kan hem iedereen aanraden!
http://www.imdb.com/title/tt0780536/

Belgie is toch wel heel wat toffer dan Nederland in veel opzichten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74840064
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:15 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Je maakt me honger!

Ik gooi er zo wel een pizza in. Heb nog niks gegeten. Ziek zijn.
Is dat slim pizza te gaan eten als je ziek bent ?
pi_74840068
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef capricia het volgende:

Ik eergisteren 2012 :p Echt topfilm ook, ff naar die imdb link kijken
gekeken ff, Brugge is wel leuke stad, film klinkt wel redelijk, maar niet echt mijn 'soort film' denk ik :p
  donderdag 19 november 2009 @ 02:19:09 #33
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74840075
quote:
Zoals?
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  donderdag 19 november 2009 @ 02:19:37 #34
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74840080
quote:

Een dame komt ons vergezellen
  donderdag 19 november 2009 @ 02:22:04 #35
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74840087
Pizza heb ik nu trek in Elmo

Ik ga deze week ook 2012 kijken
pi_74840090
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:19 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Zoals?
- De manier waarop ze hun huizen bouwen. Geen rijtjes woningen zoals bij ons, maar gewoon vrijstaand op eigen grond. Denk wel eens dat rijtjeshuizen van 3 ton een typisch een Nederlands trekje zijn.
- Er is in Belgie veel meer ruimte dan in Nederland en men kijkt minder op je vingers. Zo kun je in Belgie nogal wat airsoft spelen. Een real life game wat in NL verboden is.
- Belgie heeft ook meer natuur. De Utrechtse heuvelrug haalt het echt niet bij de Ardennen.

En ik ben nog wel Nederlandse...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74840093
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef capricia het volgende:

[..]

- De manier waarop ze hun huizen bouwen. Geen rijtjes woningen zoals bij ons, maar gewoon vrijstaand op eigen grond. Denk wel eens dat rijtjeshuizen van 3 ton een typisch een Nederlands trekje zijn.
- Er is in Belgie veel meer ruimte dan in Nederland en men kijkt minder op je vingers. Zo kun je in Belgie nogal wat airsoft spelen. Een real life game wat in NL verboden is.
- Belgie heeft ook meer natuur. De Utrechtse heuvelrug haalt het echt niet bij de Ardennen.

Maar maar In belgie hebben ze nog wel datalimieten HA, En Nederland niet, en Nederland heeft wiet, Woei, bij deze heeft nederland dik gewonnen
pi_74840096
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef Dionysiou het volgende:
Pizza heb ik nu trek in Elmo

Ik ga deze week ook 2012 kijken
Ik denk dat ik die pizza maar ff laat zitten Kweenie, straks als ik dan in bed lig na een pizza salami te hebben gegeten ruft ik heel m'n bed onder
pi_74840097
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:24 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Maar maar In belgie hebben ze nog wel datalimieten HA, En Nederland niet, en Nederland heeft wiet, Woei, bij deze heeft nederland dik gewonnen
Oja, en in Nederland weten ze tenminste hoe ze auto moeten rijden(De meesten dan toch ), in tegenstelling tot Belgie.
Woops driedubbelpost
pi_74840100
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:24 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook heel apart. In Nederland mag je jezelf kapot blowen, maar een spelletje met nep-wapens mag niet...
En we hebben allemaal een postzegeltuintje.
Nou woon ik wel in de randstad, maar ik heb vaak zo het gevoel dat er in Belgie veel meer natuur en ruimte is. Is dat ook zo?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74840102
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:25 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Oja, en in Nederland weten ze tenminste hoe ze auto moeten rijden(De meesten dan toch ), in tegenstelling tot Belgie.
Woops driedubbelpost
Daar ben ik het wel mee eens...hoewel het wat dat betreft zelfs nog beter is in Duitsland..
We zijn in NL de een-na-slechtste op dat gebied.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 19 november 2009 @ 02:28:37 #42
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74840108
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef capricia het volgende:

[..]

-In veel landen woon je slechter dan in Nederland. In UK heb je ook veel rijtjeshuizen, en in veel grote steden in Europa is het leven gewoon slecht, qua huizen. Misschien bevalt je de bouwstijl niet helemaal, maar toch zit er een bepaalde kwaliteit aan nederlandse bouw.
- Waarom wil je dat?
- Als je voor de natuur een land kiest, ga dan naar noorwegen, zweden, canada, australie e.d. die hebben ook nog een hele hoop andere voordelen.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
pi_74840112
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook heel apart. In Nederland mag je jezelf kapot blowen, maar een spelletje met nep-wapens mag niet...
En we hebben allemaal een postzegeltuintje.
Nou woon ik wel in de randstad, maar ik heb vaak zo het gevoel dat er in Belgie veel meer natuur en ruimte is. Is dat ook zo?
Waarschijnlijk denk je van die ruimte omdat je in de randstad woon, ik ben op dit moment in Malta, maar normaalgesproken in Zeeland ongeveer 2 a 3 km van de Belgische grens vandaan. wij hebben gewoon een normale tuin enzo, ruimte tussen huizen etc, gewoon normaal

Oja, en van die wiet is idd gewoon raar dat dat wel mag en geen airsoft Geef ik je gelijk in
Toen jij in Brussel bijv. was, dan is het toch ook gewoon ver hetzelfde als in de randstat, ook alles hutjemutje op elkaar gebouwd ?
  donderdag 19 november 2009 @ 02:30:43 #44
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74840119
South park is leuk
  donderdag 19 november 2009 @ 02:32:11 #45
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_74840127
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje een vergelijking. Randstad en Belgie
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens...hoewel het wat dat betreft zelfs nog beter is in Duitsland..
We zijn in NL de een-na-slechtste op dat gebied.
Ehh...ik geloof dat Elmo het had over dat we wel kunnen rijden hier in nl.
Washington, DC, Chicago.
pi_74840133
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:29 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Waarschijnlijk denk je van die ruimte omdat je in de randstad woon, ik ben op dit moment in Malta, maar normaalgesproken in Zeeland ongeveer 2 a 3 km van de Belgische grens vandaan. wij hebben gewoon een normale tuin enzo, ruimte tussen huizen etc, gewoon normaal

Oja, en van die wiet is idd gewoon raar dat dat wel mag en geen airsoft Geef ik je gelijk in
Toen jij in Brussel bijv. was, dan is het toch ook gewoon ver hetzelfde als in de randstat, ook alles hutjemutje op elkaar gebouwd ?
Dat hutjemutje op elkaar is idd in Antwerpen/ Brussel zo. En dan heb je het wel gehad in Belgie.
Het is dus een beperkt gebied. In NL heb je de randstad en das best groot en daar woont iedereen zo.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74840136
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:30 schreef Dionysiou het volgende:
South park is leuk
Jah Die whales laatst was vet
pi_74840139
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat hutjemutje op elkaar is idd in Antwerpen/ Brussel zo. En dan heb je het wel gehad in Belgie.
Het is dus een beperkt gebied. In NL heb je de randstad en das best groot en daar woont iedereen zo.
Ik denk als ik wat ouder ben, dan vertrek ik uit Zeeland naar randstad(Of buitenland, malta hier bevalt heel goed). Zeeland is doodsaai, ik vind de grote stad echt helemaal super en veel leuker
  donderdag 19 november 2009 @ 02:35:43 #49
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74840145
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:33 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Jah Die whales laatst was vet
Poker face!

Heb toch maar een broodje kaas naar binnen gewerkt
pi_74840149
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Poker face!

Heb toch maar een broodje kaas naar binnen gewerkt
Khad vanochtend wle harde broodjes gekocht, ik heb er nog 1'tje, maar die is ondertussen waarschijnlijk ontzettend taai Dus kweetniet of ik 't ga opeten.

Poker face dat stukje was echt geniaal idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')