Trustequote:Op donderdag 19 november 2009 02:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
om half10 eruit![]()
jooo
Vooral krokettenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:11 schreef Dionysiou het volgende:
@ Noel
Slaap lekker
@ Elmo
Haha arme jij.
Wat zul jij in NL genieten van je Frikadellen.
Je maakt me honger!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Vooral krokettenDie zijn lekkerder
En frietjes speciaal en satesaus
En Nibbits
En Drop
Is dat slim pizza te gaan eten als je ziek bentquote:Op donderdag 19 november 2009 02:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je maakt me honger!
Ik gooi er zo wel een pizza in. Heb nog niks gegeten. Ziek zijn.
Ik eergisteren 2012 :p Echt topfilm ook, ff naar die imdb link kijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Gisteren de film "In Bruges" gezien. Kan hem iedereen aanraden!
http://www.imdb.com/title/tt0780536/
Belgie is toch wel heel wat toffer dan Nederland in veel opzichten.
Zoals?quote:Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Een dame komt ons vergezellenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Gisteren de film "In Bruges" gezien. Kan hem iedereen aanraden!
http://www.imdb.com/title/tt0780536/
- De manier waarop ze hun huizen bouwen. Geen rijtjes woningen zoals bij ons, maar gewoon vrijstaand op eigen grond. Denk wel eens dat rijtjeshuizen van 3 ton een typisch een Nederlands trekje zijn.quote:
Maar maarquote:Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef capricia het volgende:
[..]
- De manier waarop ze hun huizen bouwen. Geen rijtjes woningen zoals bij ons, maar gewoon vrijstaand op eigen grond. Denk wel eens dat rijtjeshuizen van 3 ton een typisch een Nederlands trekje zijn.
- Er is in Belgie veel meer ruimte dan in Nederland en men kijkt minder op je vingers. Zo kun je in Belgie nogal wat airsoft spelen. Een real life game wat in NL verboden is.
- Belgie heeft ook meer natuur. De Utrechtse heuvelrug haalt het echt niet bij de Ardennen.
En ik ben nog wel Nederlandse...
Ik denk dat ik die pizza maar ff laat zittenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef Dionysiou het volgende:
Pizza heb ik nu trek in Elmo
Ik ga deze week ook 2012 kijken
Oja, en in Nederland weten ze tenminste hoe ze auto moeten rijden(De meesten dan tochquote:Op donderdag 19 november 2009 02:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar maarIn belgie hebben ze nog wel datalimieten
HA, En Nederland niet, en Nederland heeft wiet, Woei, bij deze heeft nederland dik gewonnen
Ja, dat vind ik ook heel apart. In Nederland mag je jezelf kapot blowen, maar een spelletje met nep-wapens mag niet...quote:Op donderdag 19 november 2009 02:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar maarIn belgie hebben ze nog wel datalimieten
HA, En Nederland niet, en Nederland heeft wiet, Woei, bij deze heeft nederland dik gewonnen
Daar ben ik het wel mee eens...hoewel het wat dat betreft zelfs nog beter is in Duitsland..quote:Op donderdag 19 november 2009 02:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oja, en in Nederland weten ze tenminste hoe ze auto moeten rijden(De meesten dan toch), in tegenstelling tot Belgie.
Woopsdriedubbelpost
![]()
-In veel landen woon je slechter dan in Nederland. In UK heb je ook veel rijtjeshuizen, en in veel grote steden in Europa is het leven gewoon slecht, qua huizen. Misschien bevalt je de bouwstijl niet helemaal, maar toch zit er een bepaalde kwaliteit aan nederlandse bouw.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef capricia het volgende:
[..]
- De manier waarop ze hun huizen bouwen. Geen rijtjes woningen zoals bij ons, maar gewoon vrijstaand op eigen grond. Denk wel eens dat rijtjeshuizen van 3 ton een typisch een Nederlands trekje zijn.
- Er is in Belgie veel meer ruimte dan in Nederland en men kijkt minder op je vingers. Zo kun je in Belgie nogal wat airsoft spelen. Een real life game wat in NL verboden is.
- Belgie heeft ook meer natuur. De Utrechtse heuvelrug haalt het echt niet bij de Ardennen.
En ik ben nog wel Nederlandse...
Waarschijnlijk denk je van die ruimte omdat je in de randstad woon, ik ben op dit moment in Malta, maar normaalgesproken in Zeeland ongeveer 2 a 3 km van de Belgische grens vandaan. wij hebben gewoon een normale tuin enzo, ruimte tussen huizen etc, gewoon normaalquote:Op donderdag 19 november 2009 02:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook heel apart. In Nederland mag je jezelf kapot blowen, maar een spelletje met nep-wapens mag niet...![]()
En we hebben allemaal een postzegeltuintje.
Nou woon ik wel in de randstad, maar ik heb vaak zo het gevoel dat er in Belgie veel meer natuur en ruimte is. Is dat ook zo?
Ja dat is een beetje een vergelijking. Randstad en Belgiequote:Op donderdag 19 november 2009 02:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou woon ik wel in de randstad, maar ik heb vaak zo het gevoel dat er in Belgie veel meer natuur en ruimte is. Is dat ook zo?
Ehh...ik geloof dat Elmo het had over dat we wel kunnen rijden hier in nl.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens...hoewel het wat dat betreft zelfs nog beter is in Duitsland..
We zijn in NL de een-na-slechtste op dat gebied.
Dat hutjemutje op elkaar is idd in Antwerpen/ Brussel zo. En dan heb je het wel gehad in Belgie.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk je van die ruimte omdat je in de randstad woon, ik ben op dit moment in Malta, maar normaalgesproken in Zeeland ongeveer 2 a 3 km van de Belgische grens vandaan. wij hebben gewoon een normale tuin enzo, ruimte tussen huizen etc, gewoon normaal
Oja, en van die wiet is idd gewoon raar dat dat wel mag en geen airsoftGeef ik je gelijk in
![]()
Toen jij in Brussel bijv. was, dan is het toch ook gewoon ver hetzelfde als in de randstat, ook alles hutjemutje op elkaar gebouwd?
Ik denk als ik wat ouder ben, dan vertrek ik uit Zeeland naar randstad(Of buitenland, malta hier bevalt heel goed). Zeeland is doodsaai, ik vind de grote stad echt helemaal super en veel leukerquote:Op donderdag 19 november 2009 02:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat hutjemutje op elkaar is idd in Antwerpen/ Brussel zo. En dan heb je het wel gehad in Belgie.
Het is dus een beperkt gebied. In NL heb je de randstad en das best groot en daar woont iedereen zo.
Poker face!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
JahDie whales laatst was vet
Khad vanochtend wle harde broodjes gekocht, ik heb er nog 1'tje, maar die is ondertussen waarschijnlijk ontzettend taaiquote:Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Poker face!
Heb toch maar een broodje kaas naar binnen gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |