Ja ik heb met m'n domme hoofd mijn rekeningnummer ingevuld en een jaar lang goldmemberschap aangevraagd voor Hyves. Nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:02 schreef HostiMeister het volgende:
Heb je met je domme hoofd ergens op geklikt wat niet helemaal de bedoeling was?
Ja kan soms wel even duren....geen telefoonnummer of zo?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:03 schreef newClear het volgende:
[..]
Ja ik heb met m'n domme hoofd mijn rekeningnummer ingevuld en een jaar lang goldmemberschap aangevraagd voor Hyves. Nee.![]()
Ik heb al contact opgenomen via de site, nog niks van gehoord. (nu 3 dagen geleden)
het was een jaaraboquote:Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef hugecooll het volgende:
Vind ik overigens wel aan de dure kant
Joh!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef hugecooll het volgende:
Vind ik overigens wel aan de dure kant
Dan nog, betalen voor Hyvesquote:
Check anders ff op Hyves hoe de procedure gaat. Kun je bijv. makkelijk iemand anders rekeningnummer invullen?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:08 schreef newClear het volgende:
Kan het nou zijn dat iemand mijn rekeningnummer in heeft gevuld?
Dat zou ik geen feest vinden. Moet ik nu een nieuwe rekening aanvragen ofzoiets?
Kan ik mijn geld terug krijgen?
Misschien meer iets voor het geldzakenforum, maar dit is stom.
Dit dusquote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef TGVkopper het volgende:
Niet met Hyves gaan mailen maar bij je bank de incasso laten storneren
Zo te zien wel ja. Via automatische incasso, ik heb alleen pas net internetbankierwachtwoorden aangevraagd (I know, I know, nu pas, etc etc...).quote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Check anders ff op Hyves hoe de procedure gaat. Kun je bijv. makkelijk iemand anders rekeningnummer invullen?
Ik ga morgen bellen, danku!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef TGVkopper het volgende:
Niet met Hyves gaan mailen maar bij je bank de incasso laten storneren
oplossing, slotje. TS is niet slim genoeg en valt door de mandquote:Op donderdag 19 november 2009 01:22 schreef newClear het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja. Via automatische incasso, ik heb alleen pas net internetbankierwachtwoorden aangevraagd (I know, I know, nu pas, etc etc...).
[..]
Ik ga morgen bellen, danku!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:39 schreef Ticker het volgende:
Hallo.. nu kan je wel zien welke lekkere wijven er stiekem op je foto hebben gefapt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over lekkere wijven posten en dan geen lekkere wijven onder de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
over lekkere wijven posten en dan geen lekkere wijven onder de spoilers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |