Quoted for failquote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef Pollewoppie het volgende:
In 1989 word het met pensioen gaan in gevoerd. Zoals je in het grafiekje kunt zien was de gemiddelde leeftijd dat je toen heenging tussen 40 en 50.
[ afbeelding ]
Vraagje...wie versta je onder wij? Je bedoeld zeker de generatie na jou want het duurt nog wel even voordat die geplande AOW-leeftijdsverhoging definitief is ingevoerd voor de hele beroepsbevolking. Het laatste wat ik heb gehoord was elk jaar een maand erbij ook een voorstel...dan duurt het nog wel even voordat je aan de 67 zit.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:18 schreef Pollewoppie het volgende:
Dag allen!
Ik word een beetje moe van die demonstraties tegen de verhoging van de AOW!
In 1989 word het met pensioen gaan in gevoerd. Zoals je in het grafiekje kunt zien was de gemiddelde leeftijd dat je toen heenging tussen 40 en 50. Nu meer dan 100 jaar verder zitten we aan tussen de 70 en 80! Vroeger was je blij als je nog leefde als je met pensioen ging en genoot je daar een paar jaar van. tegenwoordig heb je zo nog 25 jaar te leven!
En wie moet dat dan betalen? niet de mensen die na de oorlog alles bevruchtte wat ze tegenkwamen en ook niet die babyboomers zelf... nee dat moeten wij gaan betalen! laat de aow lekker naar de 70 gaan! en als je dan eerder wilt zul je daarvoor wat meer moeten sparen of een kleiner huisje kopen!
[ afbeelding ]
nou dan is het over 24 jaar helemaal afgerond... dan ben ik 59 dus mag ik nog 8 jaartjes werken!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Vraagje...wie versta je onder wij? Je bedoeld zeker de generatie na jou want het duurt nog wel even voordat die geplande AOW-leeftijdsverhoging defenitief is ingevoerd voor de hele beroepsbevolking. Het laatste wat ik heb gehoord was elk jaar een maand erbij ook een voorstel...dan duurt het nog wel even voordat je aan de 67 zit.
Nee, niet nadat je het veranderd hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 00:31 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
tss lees zelluf staat er hul nie!
Samen met alle regelingen die er zullen komen, namelijk net als nu...eerder stoppen tegen inlevering van loon, heb ik zo'n vermoeden dat alleen de die-hards met 67 afscheid zullen nemen en oh ja die mensen die hun werk als hun hobby zien en vaak niets anders hebben naast hun werkquote:Op donderdag 19 november 2009 00:35 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
nou dan is het over 24 jaar helemaal afgerond... dan ben ik 59 dus mag ik nog 8 jaartjes werken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |