quote:
Op donderdag 19 november 2009 01:46 schreef TubewayDigital het volgende:@ bolk
computers doen inderdaad veel van de arbitrage, wat ik echter bij een HH te horen kreeg is dat traders meer een soort ondersteuning waren van die algoritmes. Maar hoe dan? Dat snap ik niet.
Zoals bolk al zei, je hebt allerlei verschillende soorten traders. En een gedeelte daarvan kan inderdaad een ondersteuning zijn van de formules, maar het lijkt me meer dat die traders pas aan het werk moeten als de edge van hun algoritme uitgespeeld is, en dat ze weer de boeken in moeten om een nieuwe strategie op te schrijven

(lijkt me wel tof werk)
Waarom zou je eigenlijk trader willen worden bij een handelshuis en niet bij een grote Ibank? De verschillen hier in Londen zijn behoorlijk groot tussen die 2. (ook qua toelatingseisen)
Je kunt het ook andersom doen, je wordt trader, je krijgt alle tools die je wilt, je betaalt een kleine maandelijkse fee van een brokerhuis, en de rest van het geld wat je verdient is voor jou!
Schneider Group London is daar een voorbeeld van! Die zitten overigens 2 minuutjes lopen van ons vandaan, zat er zelf ook al wel over na te denken als ik geen positie kreeg bij een Ibank.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.