abonnement Unibet Coolblue
pi_251863
Mijn vriendin kwam met een leuke opmerking. Het viel haar op dat Sheki juist de mensen die boven aan de lijst staan aanvalt.
Het begon met Esmeralda, roddelen met de
jongens over haar.
Toen was Bullent aan de beurt, is ook meestal in de hogere regionen v.d lijst te vinden.
Daarna was Jop (pas nog de nr. 1 aan de beurt, vuile leugenaar, achter zijn ellebogen en meer van dat soort ongein toen Jop er niet bij was.
Wat denken jullie van haar verdenking??????
pi_251864
Klopt precies.
Van alles is weer waardeloos

  donderdag 9 maart 2000 @ 22:51:00 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_251865
Seki kan niet tellen dus kan ook niet weten wat er bedoeld wordt met: Jop staat op één. Vandaar ook die onbenullige actie met dat hij wou gaan opschrijven wie er op de bank moesten gaan zitten. Dat was alleen voor hemzelf zodat hij het beter begreep.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 09:48:00 #4
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_251866
slim vrouwtje heb jij...

Maar ik denk dat ze allemaal achter elkaars rug om elkaar zwart maken. Om te winnen.

Ze hebben ieder hun eigen truukje om te winnen.

De ene (Aziz) doet zielig en hoopt op medelijden.

De ander (Esmeralda) gebruikt haar vrouwelijkheid om de concurrenten te bestrijden (en terecht want wie echt wil winnen toont zich daar ongevoelig voor en ik had hetzelfde gedaan als ik een vrouw en bovendien zo'n vrouw)

De volgende (sjekkie) gebruikt zijn grote bek om anderen stil te krijgen.

En dat terwijl Willeke de moeder uithangt, maar ondertussen de roddelende loeder uithangt.

Zo en dat na twee keer de Bus gekeken te hebben! ik vind het best vermakelijk. Er gebeurt meer dan in BB.

gegroet

Frenk

  vrijdag 10 maart 2000 @ 17:13:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251867
De theorie is heel goed mogelijk. Toch denk ik niet dat Seki op deze manier bezig is. Seki is toch best wel uitgekookt maar ook heel erg lomp. Hij aast heel duidelijk op de hoofdprijs zoals iedereen, maar er ontbreekt teveel tactiek om het op deze manier uit te gaan werken.

  vrijdag 10 maart 2000 @ 17:24:00 #6
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_251868
goeie theorie ; alleen heeft Seki dat niet nodig want hij wordt door SBS betaald om de boel op scherp te zetten. Hoe verklaar je anders dat uit een voorselectie van duizenden mensen een dergelijke imbeciel overblijft ? Hij hoeft niet bang te zijn dat hij eruit gaat want ten eerste manipuleert SBS met de cijfers en houdt hem er in. Daarnaast zal niemand hem durven nomineren omdat ze gewoon bang voor hem zijn..
pi_251869
Na Seki komt Iwan, dus weer de bovenste.......
En met wie ligt Seki overhoop ? Juist...Iwan !

VAMOS

Van alles is weer waardeloos

pi_251870
Ja,JJ, hoorde je hoe agressief hij tegen Iwan was? Ik ving iets op van onder de bus of zo.
Trouwens Esmeralda stond weer op drie en daarvoor geldt volgens mij het zelfde.
  maandag 20 maart 2000 @ 23:32:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251871
Iemand ook nog een mening over Seki m.b.t de uitbraak??
waar hij , binnen het gezichtsveld van zijn 7 jarige zoontje, zijn vriendin aan het lebberen was, en het kind totaal negeerde?

  maandag 20 maart 2000 @ 23:45:00 #10
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_251872
Peukje probeert in 1e instantie Big-Bartje na te doen door iedereen aan te vallen alleen snapt zelf niet dat hij het op de verkeerde manier doet. Verder had hij inderdaad gelijk eerst met zijn zoontje op moeten trekken want daar moet hij zonodig veel mee bellen
I'm getting too old for this....
pi_251873
quote:
op 03-20-2000 om 11:32 PM schreef Quenda® het volgende:
Iemand ook nog een mening over Seki m.b.t de uitbraak??
waar hij , binnen het gezichtsveld van zijn 7 jarige zoontje, zijn vriendin aan het lebberen was, en het kind totaal negeerde?



----------------
Goed gezien Quenda, ik vond dat hij op z'n minst even iets vriendelijks tegen "Bolle" had kunnen zeggen.


Van alles is weer waardeloos

pi_251874
De theorie dat Seki alleen mensen aanvalt die hoog op de lijst staan, overtuigt mij nu nog meer omdat hij nu lekker over Iwan roddelt (zie stream 21-3)en die stond gister op nummer 2. Die Seki is niet zo eerlijk zoals hij de hele busrit heeft beweerd.
Live sucks
I want to be sucked!
  dinsdag 21 maart 2000 @ 16:44:00 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_251875
Ik geloof zeker dat dat het geval is. Hij heeft tegen Iwan tijdens een ruzie zelfs iets gezegd in de trant van 'Onder de bus is nog wel een plaatsje onder de grond dat ik speciaal voor jou bewaar.'

Lekker type. Volgens mij beseft de meerderheid van de bellers ECHT niet dat je moet bellen voor de populairste, ipv de minst populaire. Anders had die vuile stokende rat nooit bovenaan kunnen komen te staan.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 21 maart 2000 @ 17:01:00 #14
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251876
quote:
op 03-20-2000 om 11:32 PM schreef Quenda® het volgende:
Iemand ook nog een mening over Seki m.b.t de uitbraak??
waar hij , binnen het gezichtsveld van zijn 7 jarige zoontje, zijn vriendin aan het lebberen was, en het kind totaal negeerde?



En aan zijn andere kant de camera van SBS6.

  dinsdag 21 maart 2000 @ 17:17:00 #15
572 Sniper
Gull Catcher
pi_251877
quote:
op 03-21-2000 om 04:44 PM schreef Verbal het volgende:

Lekker type. Volgens mij beseft de meerderheid van de bellers ECHT niet dat je moet bellen voor de populairste, ipv de minst populaire. Anders had die vuile stokende rat nooit bovenaan kunnen komen te staan.

V


hahaha. De meeste bellers stemmen (hopelijk) op die personen die de smeuigste TV oplevert. Seki dus. Het kan mij geen moer schelen wie die miljoen (of minder wint..

Maar daar waar ik bij BB in slaap viel, lach ik me nu rot om Seki, die onbehouwen Verbal Terrorist! Daarom belt men voor Seki, denk ik....

pi_251878
Dit keer ben ik het niet met je eens Quenda, Ik denk dat Sheki Bolle vrijwel continu aandacht heeft gegeven en even tijd nam om met zijn (erg mooie, zeker een steekje los) vriendin te praten.
Het was duidelijk hoe gek hij met zijn zoontje is en de rest op de 2de plaats zetten.
Het is een feit dat kinderen ook precies weten wanneer te "storen" vind dat ze ook moeten begrijpen dat een ander ook een beetje aandacht mogen hebben van de ouder.

Ik krijg steeds meer een hekel aan Sheki (en dat zegt wat) maar in dit geval moet ik toch even voor hem opkomen.
Niet dat hij dat nodig heeft, als hij het niet eens is met je dan bedreigd hij je. b.v Iwan onder de bus opmerking. Ik vind dat Sbs Sheki een gele kaart moet geven voor bedreigen van medebussers, maar nee dat zullen ze niet doen. Het is zeker na gisteren ook duidelijk dat Sbs pro Sheki is, Sylvana "Na de STERK gesproken woorden van Sheki"en nog meer van dat moois. Getver wat was Sylvana weer duidelijk op zijn hand.

  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:20:00 #17
2913 Zaza
en geen verstand van computers
pi_251879
Volgens mij bedoelde Seki met die opmerking dat Iwan in het begin "onder de bus zat", stil was, en dat hij dat plekje voor hem vrij gehouden had. Ik had niet de indruk dat het een rechtstreekse bedreiging was, wel een boos verwijt.
Ik haat telefoonrekeningen!

  dinsdag 21 maart 2000 @ 21:47:00 #18
215 misterDre
Paint it black!
pi_251880
Gelukkig is Seki ook bezig met een aanval op zichzelf (hij staat immers bovenaan) want er komt een moment dat hij definitief door de mand valt met dat ongefundeerde hypocriete intimiderende geschreeuw van hem!!!
pi_251881
ja hoop het. Anders is er bij het nederlandse publiek echt een steekje los, maar denk zelf dat sbs hun grote "publiekstrekker"niet op de bank wil hebben.
Zag net op de officiele site dat i.p.v eergisteren nog 26% hij nu gelijk met Iwan staat met 19%.
Het viel me ook op dat sbs de dingen die gebeurden tijdens de live uitzending, in een totaal verkeerde volgorde uitzenden!! Bah.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')